• 1
  • 2
2020-02-28, 18:47
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/noje/parisa...for-pa-sparet/

"Parisa Amiri dödshotades på öppen gata under inspelningen av ”På spåret”.

Nu berättar hon om attacken i senaste avsnittet av podcasten ”Brita & Parisa”:

– Då så skriker han efter mig 'om du någonsin kommer i närheten här igen så kommer jag att skjuta dig'."

" Vi bodde nära studion, och jag skulle bara pigga upp mig lite. Hann gå kanske 500 meter, har på mig lurar, när en man på en cykel – cyklar rakt emot mig. Jag hinner precis gå åt sidan när han åker förbi och tar av mig luren och ser mig om.

Attackeras av okänd man: ”Skjuta dig”
Mannen och Parisa Amiri är ensamma på den breda gatan. Efter första attacken tvärvänder plötsligt mannen cykeln – och tar sikte på programledaren igen.

– Återigen hinner jag hoppa åt sidan och då förstår jag att det här inte var ett misstag, säger hon i podcasten."

" Han säger saker som 'du borde ta och läsa en bok'. 'Känner du inte till historia', 'det är jag som bor här, det är inte du som bor här', säger hon i podcasten och fortsätter:

– Han har liksom en agenda mot mig.

Varpå programledaren inser att hon sett mannen tidigare, utanför sitt hotell. Hon rör sig gråtandes mot paret i skåpbilen"

Vem är denne man?
Citera
2020-02-28, 19:20
Medlem
GormDenGamles avatar
Fin komik så här en fredag.
Tror folk verkligen att en man skulle prata så? Eller att det ens har hänt?
Citera
2020-02-28, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle

Varför skulle det inte ha hänt? Är det en så otrolig upplevelse?
Citera
2020-02-28, 20:22
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Varför inte? Det som inte har sammanhang för andra, kanske har det för personen som uttalar det. Sedan finns (jag vet inte vem hon är o googlade snabbt bara) olika typer av funktioner som får människor att uttrycka sig mer löst. Efter det så kommer psykotiska människor och kan vara helt irrationella eftersom de inte fungerar logiskt.

Du tänker att det bara är Annie Lööf som angrips av ilskna människor i mjölkdisken som svar på att hon är en offentlig person?
Citera
2020-02-28, 21:14
Medlem
Jag säger inte att jag förstår den hotande mannen men Parisa Amiri får mig fullständigt ur balans.
En makalös människa att tjattra hela tiden. Hon är naturligtvis väldigt duktig men jag kan inte med henne. När hon plockade 10 poäng på Miami så gick jag. Jag kunde inte sitta still längre och jag hade blivit alldeles svettig.
Citera
2020-02-28, 21:44
Medlem
bithaxs avatar
En knarkare spöade upp min kollega för några veckor sedan för att han trodde att kollegan jobbade på Säpo.

Mycket pundare som bor inne i stan som kan göra sånthär. Socialen och hyresregleringar ser till att de blir kvar i innerstaden.
Citera
2020-02-28, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Jag säger inte att jag förstår den hotande mannen men Parisa Amiri får mig fullständigt ur balans.
En makalös människa att tjattra hela tiden. Hon är naturligtvis väldigt duktig men jag kan inte med henne. När hon plockade 10 poäng på Miami så gick jag. Jag kunde inte sitta still längre och jag hade blivit alldeles svettig.

Det är ju bara jobbigt för en osäker vit man som är rasist men inte vet om det. Vilken tölp till liten människa du måste vara.
Citera
2020-02-28, 22:03
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:

Rena fantasier. Hon vill väl maximera sin TV-tid.
Citera
2020-02-28, 22:46
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Känner man henne privat så är man jäääävligt skeptisk till denna historia.
Citera
2020-02-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Varför skulle det inte ha hänt? Är det en så otrolig upplevelse?

Pic or it didn't happen.
Citera
2020-02-29, 02:44
Medlem
Fistpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Känner man henne privat så är man jäääävligt skeptisk till denna historia.

Känner du henne privat och i så fall varför skulle man vara skeptisk till hennes historia?

För övrigt måste jag säga att hon imponerade i kvällen avsnitt av På Spåret! Men jäklar vad hon ska snacka...
Citera
2020-02-29, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FejkEmran
Varför inte? Det som inte har sammanhang för andra, kanske har det för personen som uttalar det. Sedan finns (jag vet inte vem hon är o googlade snabbt bara) olika typer av funktioner som får människor att uttrycka sig mer löst. Efter det så kommer psykotiska människor och kan vara helt irrationella eftersom de inte fungerar logiskt.

Du tänker att det bara är Annie Lööf som angrips av ilskna människor i mjölkdisken som svar på att hon är en offentlig person?

Nej vi tänker nog mer på Wiktoria Kawesa, Jussie smolett och alla andra antivita rasistiska lögnare. Vad hände då blev hon rånad, våldtagen mördad. Snyft!
Vad vill hon ska vi tycka synd om henne? 🤣
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in