• 2
  • 3
2020-02-29, 13:22
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorrevalross
Finns ingen logik i att en hanrej söker upp killen som hans tjej varit otrogen med. All skuld ligger på parten som väljer att vänstra. Om A och B ingår ett förhållande ger inte det skyldigheter för C på andra sidan jorden.

Jag håller med, men många män riktar sin ilska mot mannen som flickvännen eller frun är otrogen med istället. Dock är sannolikheten att hon berättar för sin pojkvän att hon har sugit på trådskaparens pillesnopp inte att betrakta som hög, så han kan andas ut.
Citera
2020-02-29, 13:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Att suga kuk skulle inte jag klassa som att vara otrogen
För övrigt samma linje som Bill Clinton drev.
Citera
2020-02-29, 13:32
Medlem
Borderline du är bara en I mängden
Hon älskar att bedra sin farliga pojkvän
Citera
2020-03-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thehappyone01
Okej nu är det så att jag var på klubben häromdagen. Träffade en tjej som jag snackat med lite innan och hon ville in med mig på toan. Där strula vi och hon sög av mig. Sedan fick jag reda på att hon har en kille och nu är jag lite rädd för vad som ska ske. Hon har sagt att hennes kille sökt upp uppgifter om hennes killkompis när de skulle ses en gång. Tjejen har sagt till mig att hon kommer hålla detta som vår "hemlis". Finns det chans att jag blir mördad eller borde det vara hon som får ta skiten iochmed att det är hennes kille?

Svalde hon? är väl knappast ditt problem att hon har snubbe, skulle nog tro att hon håller käft så du kan vara lugn
Citera
2020-03-03, 01:36
Medlem
Huruledess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritual666
Jo men en meteorit på 5 cm kan crasha från rymden rakt in i tinningen så du dör också...

Risken för allt finns men risken är liten när de gäller saker som inte är normala.

Självklart, men underskatta inte en annan man. Man vet aldrig. Jag hade klippt han eller eventuellt gjort honom lite handikapp. Hade aldrig orkat bli överfallen..
Citera
2020-03-03, 01:37
Medlem
Huruledess avatar
Citat:
Hur fan vet du att det där har hänt ?

Googla. Det hände rätt nyligen också, ett år sen. I Borås/Älvsborgs-trakten.
Citera
2020-04-23, 09:58
Medlem
Citat:
Hur fan vet du att det där har hänt ?

Jag vet att det hänt! Känner båda två!
Plus att det är bara läsa FUPen som finns på fb. Sjukaste historian.
Citera
2020-04-23, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavan
Ehhh jo.

En liten puss: Nej
Hångel: Kan diskuteras
Avsugning: Ja
Samlag: Ja

Det är den internationella standarden.

Hångel hade definitivt varit det i min bok också. Tror dock enormt många just tjejer hånglar med alla möjliga trots relation och tycker det är helt ok att inte berätta för sin partner.
Citera
2020-04-23, 12:48
Medlem
Citat:
Okej nu är det så att jag var på klubben häromdagen. Träffade en tjej som jag snackat med lite innan och hon ville in med mig på toan. Där strula vi och hon sög av mig. Sedan fick jag reda på att hon har en kille och nu är jag lite rädd för vad som ska ske. Hon har sagt att hennes kille sökt upp uppgifter om hennes killkompis när de skulle ses en gång. Tjejen har sagt till mig att hon kommer hålla detta som vår "hemlis". Finns det chans att jag blir mördad eller borde det vara hon som får ta skiten iochmed att det är hennes kille?

Sluta vara en sådan cuck. Oddsen att du blir mördad istället för att hon blir det är inte direkt överhängande. Nästa gång kanske du ska ta reda på lite mer om tjejen innan du har sex med henne om du nu är så rädd för andra snubbar?
Citera
2020-04-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Sluta vara en sådan cuck. Oddsen att du blir mördad istället för att hon blir det är inte direkt överhängande. Nästa gång kanske du ska ta reda på lite mer om tjejen innan du har sex med henne om du nu är så rädd för andra snubbar?

Felpost
Citera
2020-04-23, 13:03
Medlem
Citat:

Det låter som du träffat på ditt första drinkluder. Hur många drinkar kostade avsugningen. Hur som helst skulle jag inte bry mig om pojkvännen eftersom han är svenne och därmed feminiserad. Kanske kan han också ge dig en till på dass,gratis.. I ditt läge skulle jag vara mer orolig över din kommande svampodling.
Citera
2020-04-23, 13:06
Medlem
Folk undrar om vi ska förbli en kristen land. Låt aldrig ateist-lutheriterna påverka ditt barns moraliska värderingar. Abort, otrogenhet, skilsmässa, är det det vi vill?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in