2020-02-27, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Fyfan vilket vidrigt luder rent ut sagt. Förstår inte folk som har relationer när dom ändå ska springa runt och vara otrogna. Får hoppas hennes kille får reda på det och dumpar slampan.

Ja! Jag håller med dig!
Citera
2020-02-27, 09:05
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thehappyone01
Okej nu är det så att jag var på klubben häromdagen. Träffade en tjej som jag snackat med lite innan och hon ville in med mig på toan. Där strula vi och hon sög av mig. Sedan fick jag reda på att hon har en kille och nu är jag lite rädd för vad som ska ske. Hon har sagt att hennes kille sökt upp uppgifter om hennes killkompis när de skulle ses en gång. Tjejen har sagt till mig att hon kommer hålla detta som vår "hemlis". Finns det chans att jag blir mördad eller borde det vara hon som får ta skiten iochmed att det är hennes kille?

Låter som allmänt dramasnack. Självklart måste man kunna tacka ja till en avsugning - du får väl vara lite försiktig ett tag efteråt om du nu tror att killen är en sån som hämnas. Men det är nog ingen större risk, de kanske har detta som en sexlek att hon är otrogen och sen får han "straffa" henne för sin slampighet.
Citera
2020-02-27, 09:54
Medlem
Gör dig redo för strid. Fixa ett grovkalibrigt vapen och inta krigsposition.
Citera
2020-02-27, 10:00
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2020-02-27, 10:07
Medlem
Citat:
Okej nu är det så att jag var på klubben häromdagen. Träffade en tjej som jag snackat med lite innan och hon ville in med mig på toan. Där strula vi och hon sög av mig. Sedan fick jag reda på att hon har en kille och nu är jag lite rädd för vad som ska ske. Hon har sagt att hennes kille sökt upp uppgifter om hennes killkompis när de skulle ses en gång. Tjejen har sagt till mig att hon kommer hålla detta som vår "hemlis". Finns det chans att jag blir mördad eller borde det vara hon som får ta skiten iochmed att det är hennes kille?

Du är död bror, bäst att fly landet. Hört om billiga flyg till Teheran.
Citera
2020-02-27, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Att suga kuk skulle inte jag klassa som att vara otrogen

Ehhh jo.

En liten puss: Nej
Hångel: Kan diskuteras
Avsugning: Ja
Samlag: Ja

Det är den internationella standarden.
Citera
2020-02-27, 13:05
Medlem
Finns ingen logik i att en hanrej söker upp killen som hans tjej varit otrogen med. All skuld ligger på parten som väljer att vänstra. Om A och B ingår ett förhållande ger inte det skyldigheter för C på andra sidan jorden.
Citera
2020-02-27, 13:29
Medlem
Hmmm.. Skulle underlätta om du kunde förklara lite utförligare, många hål i storyn. Hur länge har du kännt tjejen ifråga, hur länge har hon haft en relation med den här killen?

Jag tänker på att när man har en relation är ju det en av de första sakerna man nämner till någon annan alltsom oftast - hon kanske har struntat i att nämna det med flit och hela tiden haft en dold agenda med dig.

Hur har ni träffats? Det är per automatik rätt svårt att dölja att man har en relation (nu vet jag inte vilken ålder ni är i, men om vi utgår ifrån att man har en seriösare relation, vart med varann 1+ år, kanske bor ihop eller har semesterbilder tillsammans.)

Skulle det bli något tjafs så är det bara att säga åt honom att hans tjej uppenbarligen ljugit om detta och du inte varit medveten om det.
Citera
2020-02-27, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosabubbelvin
Hmmm.. Skulle underlätta om du kunde förklara lite utförligare, många hål i storyn. Hur länge har du kännt tjejen ifråga, hur länge har hon haft en relation med den här killen?

Jag tänker på att när man har en relation är ju det en av de första sakerna man nämner till någon annan alltsom oftast - hon kanske har struntat i att nämna det med flit och hela tiden haft en dold agenda med dig.

Hur har ni träffats? Det är per automatik rätt svårt att dölja att man har en relation (nu vet jag inte vilken ålder ni är i, men om vi utgår ifrån att man har en seriösare relation, vart med varann 1+ år, kanske bor ihop eller har semesterbilder tillsammans.)

Skulle det bli något tjafs så är det bara att säga åt honom att hans tjej uppenbarligen ljugit om detta och du inte varit medveten om det.

Jag har snackat med tjejen 2 gånger innan kanske o de på Snapchat. Var helt packad när detta skedde så minns ej hur jag resonerade med hade iaf inte en tanke på att hon hade en kille förräns efteråt.
Citera
2020-02-27, 15:35
Bannlyst
Citat:
Hon har sagt att hennes kille sökt upp uppgifter om hennes killkompis när de skulle ses en gång.

Det här är ju en red flag som heter duga så jag skulle säga att sannolikheten att sanningen kommer ut är hög då han kommer att förhöra henne och därmed löper du stor risk att bli mördad både grymt och hänsynslöst. Jag säger bara R.I.P.

Citat:
Finns det chans att jag blir mördad eller borde det vara hon som får ta skiten iochmed att det är hennes kille?

Det skiter väl han i? Det är dig han vill åt.
Citera
2020-02-27, 16:37
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritual666
Ja men så e ju alla kvinnor idag. Egoistiska hundar som parar sig med allt som ger hormon boost...

Sliddjur är ordet du söker!
Vi normala kvinnor horar inte runt!
Citera
2020-02-29, 10:49
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:

Vilket äckligt luder. Hoppas du spelade in så du kan stämma träff med hennes kille för en fika och visa filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in