Flashback bygger pepparkakshus!
2020-02-27, 08:18
Medlem
skymmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skymmer
Vad har hänt?
Vilka?
Kniv på T centan...
vem hugger någon där?!
Kameror överallt..
Nå? Någon/några gripna?

Vad hände? Något nytt om detta?
Citera
2020-02-27, 08:22
Medlem
RadhusRolands avatar
https://minfil.com/h4ddm3d5o1/Screenshot_20200227-081539_Samsung_Internet_jpg

När det blir allmänt känt vem som är gärningsman så kanske GM ska börja oroa sig för BO:s styvfarsa, även kallad för ryssen...

Tycker han ser lite smått hotfull ut på den här bilden.
Citera
2020-02-27, 08:23
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Kan kan man väl, jag hade inte låtit mina barn göra det dock. Vid den tiden ska man sitta hemma och plugga eller liknande. Om föräldrarna arbetar så ligger de troligtvis i sängen den här tiden, jag hade inte kunnat lägga mig med vetskapen om att mitt barn är ute och ränner runt plattan sent på kvällen.

Ligga i sängen för att sova? Halvtio??
Citera
2020-02-27, 08:27
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Klassisk pojkstreck. Var det inte någon som blev ihjäl körd nyligen av detta klassiska pojkstreck GM, var också världens goaste pojke, han gillade bara att stjäla fina bilar. Så går det när Anderssonskan Kalle är i terrorform.

Nu ska jag inte försvara någon jag inte har historian bakom men jag tycker man ska försöka hålla sig till fakta när det kommer till en avliden person. Jag och flera vänner har oxå jävlats som unga med olovlig körningar osv ...alla är sedan den tiden skattebetande föräldrar.
Är tydligen jävligt lätt här på FB att tro att det minsann aldrig hände något förr utan vi satt och bad med mor å far i våra röda stugor. Allt var frid och fröjd förr i tiden?!?!

När någon dör så tycker anhöriga generellt att det är orättvist - vi andra ställer oss kritiska till detta givetvis och msm ska sälja kllick/tidningar. Vi alla vet detta och låt anhöriga få känna, sörja å tycka ...det hade du gjort med om din son hade knivats ihjäl oas hans historia.
Citera
2020-02-27, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
https://minfil.com/h4ddm3d5o1/Screenshot_20200227-081539_Samsung_Internet_jpg

När det blir allmänt känt vem som är gärningsman så kanske GM ska börja oroa sig för BO:s styvfarsa, även kallad för ryssen...

Tycker han ser lite smått hotfull ut på den här bilden.
Någon skrev väl att pappan var svensk?? Och mamman ryska ursäkta men var är den mannen svensk.
Citera
2020-02-27, 08:31
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citran
Någon skrev väl att pappan var svensk?? Och mamman ryska ursäkta men var är den mannen svensk.

Styvfarsa
Citera
2020-02-27, 08:35
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jevlaskitnamn
Du tror väl ändå inte på fullaste allvar att dessaa avarter har äkta gucci kläder? Köps väl på lokala blatte marknaden i orten.

Ingen aning! Dom snor allt!

Stod bakom ett par från orten (såg garanterat ut som en knarklangare med sin brutta i 25-årsåldern). Hon hade svindyra grejer på sig och han feta äckliga guldkedjor. Det var i parfymdisken. Hon pekade på några parfymer och han betalade. Det gick på fjortontusen.
Senast redigerad av Happysmurf 2020-02-27 kl. 08:38.
Citera
2020-02-27, 08:39
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Kan kan man väl, jag hade inte låtit mina barn göra det dock. Vid den tiden ska man sitta hemma och plugga eller liknande. Om föräldrarna arbetar så ligger de troligtvis i sängen den här tiden, jag hade inte kunnat lägga mig med vetskapen om att mitt barn är ute och ränner runt plattan sent på kvällen.
Kan vara så att mamma och pappa ligger påtända och äter skräpmat. Oförmögna till normalt liv
Citera
2020-02-27, 08:44
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt

Helt normalt i fungerande familjer där alla går upp klockan halvsju en vardag för att klara av ytterligare en produktiv dag med skola och arbete. I sängen halvtio betyder 9 timmars sömn, om man somnar på en gång vill säga.

Men det gäller förstås inte bidragstagare eller skolkande skolungdomar som inte behöver/skiter i att sköta sig.
Citera
2020-02-27, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skymmer
Vad har hänt?
Vilka?
Kniv på T centan...
vem hugger någon där?! Kameror överallt..
Nå? Någon/några gripna?

Dom som hugger där är folk som inte fattar att det är kameror där.
Citera
2020-02-27, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt

Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Är du seriös?
Väntar du på döden farbror?

Om man kliver upp vid 5-6 på morgonen så är det väl fullt jävla normalt att lägga sig vid tiotiden? Eller ska man bara sova 4-5 timmar om natten eller? Nu talar jag om föräldrarna och inte om pojken, självklart behöver inte pojken sova den tiden, men jag som förälder hade gärna velat att min 17-åriga son är hemma runt den tiden mitt i veckan. Vad fan ska han komma hem efter midnatt mitt i veckan för? Han har väl saker att gå upp till som alla andra? Men antagligen var han en haschtomte som redan hoppat av skolan med alkoholiserade föräldrar som inte har ett arbete att gå upp till, så det är väl fullt normalt I guess...
Citera
2020-02-27, 09:05
Medlem
JoeBidens avatar
Många boomers här... Man kan som 15-17 åring ha helt legitima business sent ute på natten. Nattjobb, umgåtts sent med kompisar, iväg på någon fest, träffat en tjej osv.

Märks att flera av er aldrig varit ungdomar i Stockholm. Annars, vad spelar det för roll egentligen vad han gjorde för något sent ute på kvällen? Sluta skuldbelägga offret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in