Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
Är du av uppfattningen att det här är någons sorts tävling, din jävla skithög till Trumprunkare? Sitter du och flinar över dödsfallen i Sverige och Europa?
För om du gör det, så råder jag dig att se till statistiken. USA är i motsats till Europa på god väg rakt ned i avgrunden och till stor del så beror detta på Trump´s oförmåga att inse allvaret trots den förvarning han fick.
Det är svårt att missa skadeglädje från alla TDS-smittade Trumphatare i den här tråden över att Coronaviruset sprids i USA. Varje nytt dödsfall är en seger i kampen mot Trump, eller hur?
Och så hittar du mitt inlägg som gör narr av dessa och reagerar. Lol.
Jag vill bara påminna alla som politiserar tragedin och anklagar Trump som om det vore hans fel att viruset även spridit sig till USA, om att Europa är mycket hårdare drabbade. Så att sitta här mitt i pandemins epicentrum med tusentals döda varje dag och håna Trump, det ser inte snyggt ut. Trump stoppade trafiken från Kina tidigt, han har antagit ett rescue plan på 2 biljoner, han ska skicka tusentals dollar till varje hushåll.... Han verkar ha gjort mer än våra europeiska ledare.
Med tanke på autonomin som enskilda stater i USA har, så är det inte så mycket mer han kan göra. Kan ni istället säga vad exakt han bör göra?
TDS är tack och lov inte lika dödlig som Covid-19, men fan vad irriterande och korkade ni är.