Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
+5658 och dagen har bara börjat kommer nog slå gårdagens siffra i NY, 93131 fall totalt och vi närmar oss 100000fall med storm steg!
Citat från XP LIVE:
Donald Trump twittrar att tusentals ventilatorer som regeringen har levererat har hittats i en lagerlokal i New York, en delstat som har en skriande brist på ventilatorer och har vädjat om att få 30 000 stycken.
Undrar smått i vilket förråd han hade gömt dessa ventilatorer Trump som av ett mirakel dök upp i NY, Lite för många saker som inte riktigt stämmer i historian han kom fram med....
Från Twitter:
Will someone please explain to the Fake News New York Times (ALL THE NEWS THAT’S NOT FIT TO PRINT) that the Democrats make it almost impossible for us to fill positions within government. They “maximum” delay even the best candidates, including Judges, leaving little time!
Allt är sig likt i Trump Land US allt utom FOX News äe fake media och fake news tja förnekelsen är stor och okunskapen än större men han rantar på forts i sin vana trogen!
Det var en större ökning än 10%.
Man märker att ljuga är smaken alla dagar för denna fake president, snart börjar de synliga problemen trilla in än mer.
Och man ställer sig frågan, verkar trumpen för folket eller sig själv.
Man ser han försöker visa han är för foilket, men jag jag jag lyser igen om precis hela tiden oavsett.
Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
En liten komplikation med Trump´s kravbild är alltså, precis som det framgår av ditt inlägg, att
General Motors inte längre äger anläggningen i Lordstown.
GM sålde Lordstown i November 2019.....
"General Motors MUST immediately open their stupidly abandoned Lordstown plant in Ohio, or some other plant, and START MAKING VENTILATORS, NOW!!!!!! FORD, GET GOING ON VENTILATORS, FAST!!!!!! "
Källa:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1243559373395410957
Och som vanligt när det gäller Trump, så glömmer inte nätet. Däremot verkar Trump ha glömt att han inte bara visste om att anläggningen såldes, han tyckte det var jättebra:
https://twitter.com/JZ_nm/status/1243570127867654144/photo/1
Det går ju inte ens hitta på en soppa som denna själv, är han dement tro?
Det är ju sjukt att han är arg på GM att de inte tillverkar respiratorer i Lordstown som han redan vet om är såld.
Korkad eller dement?
Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Vi lär se US passera 100000 fall i dag just nu 91616 totalt av COVID-19 fall, Trump lär väl sin vana trogen inte fatta vad som händer utan kör på med att vi öppnar upp US för arbeten till påsk då är detta borta!
Han kommer väl prata om businesses businesses businesses businesses, som igår.
Verkar som människor kommer i sista hand när man hör han prata utan titta på lappar.
Verkar som lapparna är till för att han ska bete sig som en människa, men när personen kommer, så är et bara jag jag jag och businesses businesses businesses!
Hur går det med sjukhusen till New york, är dessa uppsatta än?