Citat:
Måste verkligen säga att Pontus är är sjukare än jag trodde.
https://twitter.com/InteCarl/status/1578766446787952641?s=20&t=r1KlnSxMa5tRbaJdiz-KGQ
Pontus säger bland annat att han inte lurat några barn på pengar med argumenten, lura folk är kriminellt, kriminella sitter i fängelset, jag sitter inte i fängelset så därför är det ett bevis på att jag inte gjort något fel.
https://twitter.com/InteCarl/status/1578766446787952641?s=20&t=r1KlnSxMa5tRbaJdiz-KGQ
Pontus säger bland annat att han inte lurat några barn på pengar med argumenten, lura folk är kriminellt, kriminella sitter i fängelset, jag sitter inte i fängelset så därför är det ett bevis på att jag inte gjort något fel.
Citat:
Att lura barn att ringa till hans telefonsvarare (kostar 10 kronor per gång) där han vet att de sannolikt inte får svar och därför i telefonsvararen uppmanar dem att fortsätta ringa, "för jag vill tala med just dig" är så sjukt utstuderat och ohederligt. Det är klart att han vet att vissa barn fortsätter och fortsätter ringa och att det sannolikt kan leda till lite onödigt tjafs hemma när telefonräkningen kommer. Men Rasmusson sket i det, han skrattar istället hela vägen till banken.Visst var det så att den sk samtalstaxan barnen betalade var en avgift på 10kr per inringt samtal som gick till Pontus?
Dvs han uppmanade barn att ringa till honom. Men alla kom till en telefonsvarare där de fick svaret att pröva igen nån annan gång. Och varje gång fick han 10 kr
Dvs han uppmanade barn att ringa till honom. Men alla kom till en telefonsvarare där de fick svaret att pröva igen nån annan gång. Och varje gång fick han 10 kr
Jag kan tycka att Youtube var lite väl hårda mot Rasmusson, men sannolikt beror det inte enbart på några klipp som publicerades för några år sedan utan mest för att han blivit granskad nu och lurar barn på pengar. Youtube körde den hårda vägen och jag tycker inte det minsta synd om idioten som inte har förstånd nog att pudla och inse att han gjort fel. Tyvärr är det inte alltid kriminellt att lura barn på pengar, bara man gör det tillräckligt sofistikerat. Och nu får inte idioten ens ett städjobb eller får flippa burgare på Donken.