Pontus hade ju som sagt en Q&A på snapchat och man måste tyvärr ha ett snapchatkonto för att se svaren, men en del av hans svar har delats vidare på andra social medier.
Måste verkligen säga att Pontus är är sjukare än jag trodde.
https://twitter.com/InteCarl/status/1578766446787952641?s=20&t=r1KlnSxMa5tRbaJdiz-KGQ
Pontus säger bland annat att han inte lurat några barn på pengar med argumenten, lura folk är kriminellt, kriminella sitter i fängelset, jag sitter inte i fängelset så därför är det ett bevis på att jag inte gjort något fel.
Han pratar även om att det är konstigt att tjejer i bikini får finnas på youtube, men inte han.
Sen pratar han om varför han inte vill träffa journalister, är för att han en gång har blivit lurad av en journalist. Han kan heller inte flytta hemifrån för att han inte skulle ha råd med en hyra på 2-3000 kr. Man undrar ju verkligen vad dom där 400k i vinst han tagit ut, tagit vägen. Plus allt kapital han måste ha i företaget.
Summan av kardemumma, hade förväntat mig om att han skulle be om ursäkt eller säga att det han gjorde då var fel, och han att nu ångar sig. Men nej han fortsätter att försvara sitt beteende och hävda att han inte gjort något fel.