• 1
  • 2
2020-02-21, 03:29
Medlem
Jag vet inte om detta hör i forumet men det gör den säkert.

Vita anser sig vara överlägsna judar (vita och vita... inte alla vita tänker så men de vita som inte har någonting annat att visa världen och använder sin hudfärg för att låtsas som att de har lyckats är de jag syftar på) eftersom att de anser att de är arier, en ras som enligt samma typer av människor anser vara den bästa. Men en sak måste vi tänka på, finns det någon anledning för vita att känna sig överlägsna judar?

Judarna (och detta kommer från vita själva) styr hela världen, de styr media, de besitter högt IQ och de är mycket priviligierade. En ras som är underlägsen hamnar inte i sådana positioner. Vita människor är avundsjuka på judar för att judarna har all makt i världen och är de som oftast är allra rikast och de som oftast har och besitter högst IQ (einstein och flera andra genier). Om vita kristna verkligen hade varit så överlägsna så hade de nog styrt världen och inte judarna. Så allt detta är bara ren avundsjuka!
Citera
2020-02-21, 04:03
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis

Vita anser sig vara överlägsna judar (vita och vita... inte alla vita tänker så men de vita som inte har någonting annat att visa världen och använder sin hudfärg för att låtsas som att de har lyckats är de jag syftar på) eftersom att de anser att de är arier, en ras som enligt samma typer av människor anser vara den bästa. Men en sak måste vi tänka på, finns det någon anledning för vita att känna sig överlägsna judar?

Judarna (och detta kommer från vita själva) styr hela världen, de styr media, de besitter högt IQ och de är mycket priviligierade. En ras som är underlägsen hamnar inte i sådana positioner. Vita människor är avundsjuka på judar för att judarna har all makt i världen och är de som oftast är allra rikast och de som oftast har och besitter högst IQ (einstein och flera andra genier). Om vita kristna verkligen hade varit så överlägsna så hade de nog styrt världen och inte judarna. Så allt detta är bara ren avundsjuka!

Bara idioter anser att de är överlägsna någon annan, dessa kan du bara ignorera. Däremot stämmer det att judar styr världen, men det är återigen bara idioter som är avundsjuka på detta. Det hade inte varit något problem, om de hade styrt den i rätt riktning, men det gör de inte på långa vägar. De är för giriga, snikna, och totalt egotrippade i sina planer. Läs "Zions Äldstes Protokoll" om du vill veta deras mörka planer. Titta sedan på hur världen har utvecklats de senaste 100 åren, så ser du att den stämmer. Ignorera Judarnas bajsnödiga försök att "debunka" den, det håller inte vatten för 5 öre för den som granskar.
Citera
2020-02-21, 04:05
Medlem
Citat:

Alltså, judar har en speciell gruppöverlevnadsstrategi på högre nivåer som man absolut kan vara avundsjuk på, men vita är inte avundsjuka per se.

Deras gruppöverlevnadsstrategi är skadlig för vita nationer och vita folk, bland mycket annat. Det är den främsta kritiken.
Citera
2020-02-21, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Alltså, judar har en speciell gruppöverlevnadsstrategi på högre nivåer som man absolut kan vara avundsjuk på, men vita är inte avundsjuka per se.

Deras gruppöverlevnadsstrategi är skadlig för vita nationer och vita folk, bland mycket annat. Det är den främsta kritiken.

Men varför kan inte vita försöka härma den och hålla ihop?

Jag tycker att vita från och med nu ska sluta vara ett splittrat folk.
Citera
2020-02-21, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lexitp
Men varför kan inte vita försöka härma den och hålla ihop?

Jag tycker att vita från och med nu ska sluta vara ett splittrat folk.
Tycker du att det verkar tolereras? Hur verkar etablissemanget reagera på vita nationella sammanslutningar i olika former världen över?
Citera
2020-02-21, 05:38
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Tycker du att det verkar tolereras? Hur verkar etablissemanget reagera på vita nationella sammanslutningar i olika former världen över?

Precis, minsta lilla som har med vita i positiv bemärkelse att göra eller vita som vill sina egna väl precis som exakt alla andra folk, är rasism, nazism, högerextremism och fascism.

Man kan ta ett litet exempel som visar tydligt på hur det ses på vita, Özz Nujen är en ultranationalist när det kommer till sitt eget folk, kurder. Då är det helt ok att älska sitt folk och sin kultur, att vara stolt och att vilja sitt folk väl.

På samma gång avskyr han svensk nationalism vilket är det absolut fulaste han vet och personer som värnar det svenska folket, är stolta över den svenska kulturen och som vill att svenskarna också ska få ha ett eget land och få må bra, är dom absolut värsta nazistrasistiska högerextremister som finns.

Så är det överlag för alla vita folk.
Citera
2020-02-21, 05:57
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Vita folk låter sig styras via judiska media.
Kolla vilket liv det blir när några försöker bryta den normen, som i Ungern.
Då är det nazism direkt.
Judar är livrädda för vita som tänker själva.
Citera
2020-02-21, 06:27
Medlem
Ja, judisk gruppöverlevnadsstrategi är något fint och vackert får vi lära oss pådyvlat uppifrån från tidig ålder, hela den västerländska kulturen dryper av positiva sentiment för *trumvirvel* man har en suggesion inbyggd i sin gruppöverlevnadsstrategi. Hollywood, media, politik och närliggande områden är helt eller nästan helt kontrollerade direkt, genom bulvaner eller annat inflytande.

Detta är inte någon konspirationsteori.

När vita människor gör likadant, eller bara närmar sig samma strategier är det förfärlig rasism och främlingsfientlighet och det har vi lärt oss genom kulturen att fördöma.

Vita människor måste acceptera att bytas ut och blandas upp, våra länder ska gå under av mångkulturens konsekvenser, och motstånd är samma sak rasism, fascism etc.

Man har som gruppöverlevnadsstrategi riggat vår kultur mot oss själva och vita människor är mottagliga för de strängar som man spelar på.

Alla judar ingår inte i någon slags kabal per definition. De har en normalfördelning av intelligens också så det finns trots judars lite högre intelligens stora delar av folkgruppen som lever som vanliga goyims. Det går inte att förneka.

Men pyramidens topp kontrollerar man och ingen kraft i hela världen kan ändra på det.

Det är inte en konspirationsteori, det är en enkel konklusion och betraktelse.

Jag tror inte att judar i gemen konspirerar mot vita och det finns inte någon hemlig grupp som aktivt försöker förinta vita människors länder. Men det är en konsekvens av deras egen strategi för att kunna dominera maktstrukturer i världen.

Sorry goyim, du får bara vara goyim.

Och du får inte göra de betraktelser jag gjort ovan, trots att de är uppenbara för var och en som tittar lite närmare på strukturer längre upp. Vi har fått lära oss i vår kultur att de konklusionerna är antisemitiska och konspirationsteoretiska. Du ska förlöjligas som dåre som kan tro något sådant dumt och du ska hatasför antisemitismen dinainsikter innebär, för du är nazist och vill ha en ny förintelse. Du är paria har vi fått lära oss.

Jag menar att man kan hålla 2 tankar samtidigt i huvudet:

Jag ser vilka som bestämmer i världen, men jag hatar inte judar för att de är judar. Låt de göra vad de vill. Det är de längre upp som är problemet, inte någon jäkla butiksägare i Bronx.
Senast redigerad av itsaek 2020-02-21 kl. 06:40.
Citera
2020-02-21, 07:08
Bannlyst
Citat:

Judar har nätverkat i 100-tals år, handlat av varandra och styr utomstående att handla av dem, det koncentrerar kapitalet. Judar har gynnat varandra vid tillsättande av maktpossitioner, det ger hela gruppen makt. Idag har judar lärt upp hbtq och feminister att göra samma sak, klart att vita män är avundsjuka på ett så framgångsrikt koncept. De vita männens problem är att de så självklart ser sig som ägare av makt och kapital, det gör att de tappar kämpaglöd, de har allt för givet.
Nu har jag beskrivit metoden generaliserande över hela grupper, det gäller inte alla i de grupperna.
Citera
2020-02-21, 09:43
Medlem
Judar är att betraktas som vita. Många är uppblandade och är delvis judar. De är lika vita som andra vita. De flesta judarna är assimilerade och uppfattar inte sig som judar.
Citera
2020-02-21, 10:35
Medlem
För det första är judar vita.

För det andra, nej vi är inte avundsjuka på judar. Var har du fått det ifrån?
Citera
2020-02-21, 10:41
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Så det finns en skillnad, en distinktion, mellan vita, svenskar och judar?

Alltid ett första steg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in