Citat:
Ni som inte vill veta kanske Robinsons någonsin största twist, LÄS INTE MIN SPOILER
Årets Robinson kommer att gå till svensk tv historia som ett bra dokument hur en tvättäkta sektliknande grupp ska byggas.
Kristus-oraklet hade ju allt beräknat och planerat in i minsta detalj med att spela ödmjuk och alltigenom Godheten själv och få ut män med stark pondus, Hasse, Jonas, Mattias etc, även när Ragnar "gick ur" hans sekt så skulle han också ut.
Komiskt vilket tal han höll dagen efter sammanslagningen att Nu skall här bara njutas och vara Här&Nu blablabla men själv varit hjärnan bakom tidernas största pakt och manipulerande av folk i grupp i Robinsons hittils stördaste säsong, på många sätt och vis.
Fyfan vad jag hade velat se Hamilton mobba sönder KristusOraklets jävla kackel.
SKÖNT att han är ute. Äntligen.
Jag kommenterade på en av Kristus inlägg på Instagram i vänlig ton men uttryckte min åsikt. Han bannade mig från att kunna se hans inlägg. Men innan han hann göra det fick jag TRETTIOSEX JÄVLA PM (Jaaa 36 st!!!!) från hans sektmedlemmar. Batikhäxor som skrev vilken demon jag är och en skulle tillochmed "klösa ögonen ur mig". En annan hotade med "socanmälan" till familjeenheten att jag är en olämplig förälder då jag verkade tydligen vara en "redigt ondskefull djävul".
Han kommer väl hålla tältmöten snart i sin hembygd där han iklädd vit skrud välsignar folk med en droppe i Tredje Ögat i pannan av vigvatten bestående av hans eget urin blandat med nån "healande" ört.
Kräks.
Det är nu på Söndagens kommande öråd som årets hemliga "Utpostare" gör entre i programmet, en trio bestående av Raymond, Jonas och trott eller ej... Nina! Dessa 3 personer är immuna i örådet och Christopher röstas ut, så ni som hoppades på Mattias, där gick ni allt bet. Tycker det är en grymt cool ny twist att dom höll årets Utpost hemlig och inte spelats in. Hasse hamnade tydligen där direkt innan Gränslandet öppnades men valde att avbryta pga ensamheten som tydligen var honom alltför övermäktig och enligt han själv gjorde honom "galen", och "började prata med sig själv som stackaren i Cast Away med en Wilsonboll till enda sällskap
Årets Robinson kommer att gå till svensk tv historia som ett bra dokument hur en tvättäkta sektliknande grupp ska byggas.
Kristus-oraklet hade ju allt beräknat och planerat in i minsta detalj med att spela ödmjuk och alltigenom Godheten själv och få ut män med stark pondus, Hasse, Jonas, Mattias etc, även när Ragnar "gick ur" hans sekt så skulle han också ut.
Komiskt vilket tal han höll dagen efter sammanslagningen att Nu skall här bara njutas och vara Här&Nu blablabla men själv varit hjärnan bakom tidernas största pakt och manipulerande av folk i grupp i Robinsons hittils stördaste säsong, på många sätt och vis.
Fyfan vad jag hade velat se Hamilton mobba sönder KristusOraklets jävla kackel.
SKÖNT att han är ute. Äntligen.
Jag kommenterade på en av Kristus inlägg på Instagram i vänlig ton men uttryckte min åsikt. Han bannade mig från att kunna se hans inlägg. Men innan han hann göra det fick jag TRETTIOSEX JÄVLA PM (Jaaa 36 st!!!!) från hans sektmedlemmar. Batikhäxor som skrev vilken demon jag är och en skulle tillochmed "klösa ögonen ur mig". En annan hotade med "socanmälan" till familjeenheten att jag är en olämplig förälder då jag verkade tydligen vara en "redigt ondskefull djävul".
Han kommer väl hålla tältmöten snart i sin hembygd där han iklädd vit skrud välsignar folk med en droppe i Tredje Ögat i pannan av vigvatten bestående av hans eget urin blandat med nån "healande" ört.
Kräks.
Ett av denna tråds viktigaste inlägg. Tack för det!
Svårt att förstår varför denna Charlatan, trots att motsatsen, precis som du ger exempel på, bevisats gång på gång, ändå lyckas sälja in att han skulle vara godheten själv. Den enda han är god emot är sig själv.
Edit: Har du dessutom rätt i din spoiler, så går denna säsong från den sämsta någonsin till historiens bästa Robinson-omgång.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-05-24 kl. 10:59.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-05-24 kl. 10:59.