2020-02-19, 12:35
Medlem
Så här är dets avatar
Jag fick nyss ett märkligt telefonsamtal från en person i Ludvika där en person ska ha kört omkring på en skolgård på en gymnasieskola i Ludvika.

https://www.dt.se/artikel/just-nu-pe...s-till-sjukhus

I artikeln framställs allt som att en person körde normalt på skolgården men personen som blev påkörd lär ha flugit några meter. Bilen körde även omkring i hög hastighet på skolan, så det verkar som att föraren ville åstadkomma någonting. Det har ju även varit andra skolincidenter i staden där invandrare har varit inblandade, bl.a. blev en svensk elev misshandlad på en högstadieskola av ett somaliegäng.

Vad vet flashback? Jag startar den här tråden då jag gärna vill undvika onödiga rykten och skolpersonal som vill mörklägga. Det kan givetvis handla om ytterligare blattebus, men även en epa-dåre som vill verka cool.
Senast redigerad av Så här är det 2020-02-19 kl. 12:38.
Citera
2020-02-19, 12:37
Medlem
xposures avatar
Med tanke på kidsen och deras telefoner så känns det onekligen som att detta borde finnas på film.
Citera
2020-02-19, 12:39
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Med tanke på kidsen och deras telefoner så känns det onekligen som att detta borde finnas på film.

Då hoppas jag att dessa filmer når polisen snarast
Citera
2020-02-19, 19:20
Medlem
Nyfiken81s avatar
Vet någon hur det gick med tjejen?😕
Citera
2020-02-20, 14:49
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken81
Vet någon hur det gick med tjejen?😕

Det var inte en tjej som blev påkörd utan hon körde bilen. Ska du inte fråga hur offret mår istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in