Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Jag har hört följande varianter men vet inte om man får ut allt av oxyn på det viset... det har dock funkat bra för personerna iaf.
Vissa säger ju att Oxyn är klurig medan andra tycker det är jättelätt så jag vet inte jag... det där har iaf funkat hur bra som helst vet jag.
- Torka av skalet på en fuktig diskhandduk eller vanlig t-shirt.
- Finkrossa. (Vet någon som inte krossat så noga och då har det tydligen funkat sämre).
- Häll på kallt vatten och rör om. Har rört sig om ca 2-2,5 meter till typ 15-35 mg Oxycontin 10 mg:are eller en 40 mg:are. Har ju försvunnit lite i mikron sen också. Har inte sett någon göra det på mer mg än ovan så jag vet inte hur man gör då.
- Låt stå några minuter och rör igen eller skit i låt stå, har hört båda varianterna.
- Värm i mikro 3-5 sekunder. Vet att det har funkat med bara 3 sekunder men har ingen aning om ifall det får sämre effekt då... vid 5 sekunder försvinner ju istället mer av lösningen, så jag vet inte vad som är bäst.
- Nu ska det vara som en kaka/hinna som flyter omkring, eller sitter på kanterna. Lite olika beroende på lösningskopp. Denna hinna kan antingen hackas sönder så den fördelas med lösningen eller bara lämnas. Olika där också.
- I med filter i koppen och sug upp via pump, alternativt stick filter på gammal nål och sug upp en vattenklar lösning.
- Resterna som blir kvar kan man om man vill gegga ihop till en sörja som blandas med en droppe vatten som sugs upp genom filter en gång till. Lite olika där också och jag vet inte om det har någon betydelse, om det bara är slagg som det inte går att få ut något av.
Vissa säger ju att Oxyn är klurig medan andra tycker det är jättelätt så jag vet inte jag... det där har iaf funkat hur bra som helst vet jag.
Man ska se upp vad det är för slags tyg man torkar av tabletterna med om man kör dom IV sen, vissa tyger släpper lätt ifrån sig fibrer som gör en frossig när man skjutit skiten.
Hatar att göra fixar på tabletter, har man en 100 mgare så är det väl lugnt men när man löser upp många tabletter blir det jobbigt. Jag brukar också värma lösningen, då sjunker många av slaggprodukterna som aldrig kommer lösa sig endå till bottnen av skeden, och så suger man upp det översta skiktet som är en klar vätska. Filter använder jag inte till dolcontin då det oftast bara blig en geggig massa som knappt släpper igenom något, kanske bara blir så med ren bomull som jag brukar använda, cigarettfilter kanske släpper igenom mer.
Senast redigerad av DopeLife 2012-01-12 kl. 03:24.
Senast redigerad av DopeLife 2012-01-12 kl. 03:24.