2012-01-12, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Jag har hört följande varianter men vet inte om man får ut allt av oxyn på det viset... det har dock funkat bra för personerna iaf.
  • Torka av skalet på en fuktig diskhandduk eller vanlig t-shirt.
  • Finkrossa. (Vet någon som inte krossat så noga och då har det tydligen funkat sämre).
  • Häll på kallt vatten och rör om. Har rört sig om ca 2-2,5 meter till typ 15-35 mg Oxycontin 10 mg:are eller en 40 mg:are. Har ju försvunnit lite i mikron sen också. Har inte sett någon göra det på mer mg än ovan så jag vet inte hur man gör då.
  • Låt stå några minuter och rör igen eller skit i låt stå, har hört båda varianterna.
  • Värm i mikro 3-5 sekunder. Vet att det har funkat med bara 3 sekunder men har ingen aning om ifall det får sämre effekt då... vid 5 sekunder försvinner ju istället mer av lösningen, så jag vet inte vad som är bäst.
  • Nu ska det vara som en kaka/hinna som flyter omkring, eller sitter på kanterna. Lite olika beroende på lösningskopp. Denna hinna kan antingen hackas sönder så den fördelas med lösningen eller bara lämnas. Olika där också.
  • I med filter i koppen och sug upp via pump, alternativt stick filter på gammal nål och sug upp en vattenklar lösning.
  • Resterna som blir kvar kan man om man vill gegga ihop till en sörja som blandas med en droppe vatten som sugs upp genom filter en gång till. Lite olika där också och jag vet inte om det har någon betydelse, om det bara är slagg som det inte går att få ut något av.

Vissa säger ju att Oxyn är klurig medan andra tycker det är jättelätt så jag vet inte jag... det där har iaf funkat hur bra som helst vet jag.

Man ska se upp vad det är för slags tyg man torkar av tabletterna med om man kör dom IV sen, vissa tyger släpper lätt ifrån sig fibrer som gör en frossig när man skjutit skiten.

Hatar att göra fixar på tabletter, har man en 100 mgare så är det väl lugnt men när man löser upp många tabletter blir det jobbigt. Jag brukar också värma lösningen, då sjunker många av slaggprodukterna som aldrig kommer lösa sig endå till bottnen av skeden, och så suger man upp det översta skiktet som är en klar vätska. Filter använder jag inte till dolcontin då det oftast bara blig en geggig massa som knappt släpper igenom något, kanske bara blir så med ren bomull som jag brukar använda, cigarettfilter kanske släpper igenom mer.
Senast redigerad av DopeLife 2012-01-12 kl. 03:24.
Citera
2012-01-12, 11:30
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DopeLife
Man ska se upp vad det är för slags tyg man torkar av tabletterna med om man kör dom IV sen, vissa tyger släpper lätt ifrån sig fibrer som gör en frossig när man skjutit skiten.

Hatar att göra fixar på tabletter, har man en 100 mgare så är det väl lugnt men när man löser upp många tabletter blir det jobbigt. Jag brukar också värma lösningen, då sjunker många av slaggprodukterna som aldrig kommer lösa sig endå till bottnen av skeden, och så suger man upp det översta skiktet som är en klar vätska. Filter använder jag inte till dolcontin då det oftast bara blig en geggig massa som knappt släpper igenom något, kanske bara blir så med ren bomull som jag brukar använda, cigarettfilter kanske släpper igenom mer.

Ja, vissa tyger släpper ju ifrån sig fibrer. Är det ett sådant tyg så får man "gnussa" bort dessa med fingrarna efteråt, så gott det går då. Vissa bryr sig ju inte alls (speciellt om de filtrerar) medan andra är supernoga.

Ang Dolcontin och ciggfilter så kan det bli stopp där också. Vet många som bråkar som satan med lösningen pga klistret som täpper igen filtret... även cigg då. När det gäller Oxycontin så kläggar det ju aldrig igen, oavsett filtersort. Folk brukar ju tycka att just Dolcontin t.o.m. är drygt att snorta, pga att det blir som klister i näsan. Så det är ju något i det som reagerar med fukt... gör det klibbigt.
Citera
2012-01-12, 15:57
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DopeLife
Känns som det är fentanyl som de flesta dör av, vet 5 st som har dött av det samt ett par som varit nära, har själv varit nära.

Ja, och ändå finns det folk som tycker allt det farliga när det gäller fentanyl är sååå överdrivet... för att de själva inte dött eller råkat illa ut på annat vis av det.

Tycker det verkar som att "tröskeln" över till det farliga när det gäller fentanyl är minre jämfört med andra opioider. Går det illa med morfin eller oxy så behöver det inte bli så mycket värre än överdrivet noddande och spyattacker. Med fentanyl verkar det kunna bli antingen bra... eller jävligt dåligt. När det går illa så går det verkligen illa... typ.
Citera
2012-01-12, 17:45
Medlem
Indos avatar
Oxy pissar på Dolc..
Dock så har jag aldrig kört IV men däremot så har jag kört både Dolc och Oxy Rektalt och Där Krossar iallafall Oxy Dolcontinen..

Så Oxy =

Dolcontin =
Citera
2012-01-15, 10:27
Medlem
allfajudes avatar
har gått på dolcontin rätt länge oftast en 200mg om dan ibland mindre ibland mer har testat iv men kör bara oralt å snort. kan få tag i oxy snart hur många mg oxy kan man gämföra med mg dolissar? alltså om vi säger 200mg dolc hur många mg oxy för att komma upp i samma rus? vill ju veta dels va man ska betala å hur mycke man behöver ta för hålla sig frisk.
Citera
2012-01-15, 11:11
Medlem
Moments avatar
Någon som vet varför det sticker så när man kör dolctonin IV
Citera
2012-02-01, 21:38
Medlem
laxes avatar
Kör du iv så röstar ja på dolcontin (personlig favorit) äter du eller snortar så röstar ja på oxycontin pga den höga biotillgängligheten.
Citera
2012-02-01, 21:48
Medlem
laxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Någon som vet varför det sticker så när man kör dolctonin IV

Det blir en kraftig histamin frisättning därav stickningarna.
Citera
2012-02-01, 23:57
Medlem
smoketheherbs avatar
Inte provat Dolc ... men Oxy alltså ja vad ska man säga den slår ju allt man provat med hästlängder...Det är dock som föregående talare skrivit hög biotillgänglighet oralt vilket är grymt..en grym drog man slipper IVa vilket är underbart Heroin i laglig tablett form eller man måste ha recept då är den laglig eller så gör man som mig handlar av min kran..jag är riktigt nöjd att jag sitter på ett gäng älskar att ha en karta 80mgs som bara ligger och väntar på att mumsas upp

Ang. O-x-y Contin-Xpress .. där säger en snubbe att han betalar 100 dollar för en 80:a det är ju som att 10 dubbla priset som man kan få här?
Senast redigerad av smoketheherb 2012-02-02 kl. 00:15. Anledning: stavfel
Citera
2012-02-02, 14:46
Medlem
Streetmanns avatar
Dolcontin IV vinner lätt över dom andra enligt mig..

Ha det bra
/ Streetman
Citera
2012-02-02, 15:35
Medlem
Hejsan hejsan... fick ida ut runt 150 oxy blandat med oxynorm... hur stor är skillnaden på oralt intag samt rektalt?? Vill åt en kick.. noddar fint på 70-80mg oralt/nasalt

Mvh
Citera
2012-02-10, 16:10
Medlem
laxes avatar
inte så jättestor pga att biotillgängligheten oralt är så pass hög, vill du åt en kick är oxykodon fel preparat, även vid intravenöst intag är kicken inte mycke å prata om.
Morfinsulfat skare va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in