Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Annars är ju sådana här mindre händelser och erfarenheter just det perfekta exemplet på när miljön i ett samhälle förändras och går in i "detaljer" som man möter och ser i sin vardag, och hur "något annat" sätter prägeln och tar över.
Det blir helt enkelt en annan atmosfär, som dikteras av andra.
Ungefär som att vänstern kan raljera över att andra sidan blir upprörd av att en gata byter namn till ett mer mångkultur-klingande namn, och få det att verka komplett obetydligt och nästan fel att känna känslor kring (ändå är det jätteviktigt att gatan byter just namn). Men det är just dessa saker som berättar mycket om det folk och de personer som bebor ett territorium. Och att när man ändrar om innebär det i praktiken att det första får flytta på sig eller glömmas bort eller raderas. Med så mycket som pågår i Sverige på grund av invandringen är det faktiskt ingenting man bör ta lätt på genom att vara en duktig svensk och skratta med vänstern i deras förakt och avfärda det som töntiga saker att hänga upp sig på, och att de samtidigt högaktar och respekterar invandrare som vill känna samhörighet med närmiljön genom att influera/diktera den.
Mikro-delar; men ack så viktiga i helheten.
Klockrent. Ett folkmord enligt Genevekonventionen. Att utföra ett folkmord kommer med väldigt hårda straff om det är så att lagen tar dem. Om folket hinner resa sig innan så kan straffet bli "besvärligt".
Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Klockrent. Förklaringen är enkel, indier, kineser, vietnameser, för att inte tala om européer - är alla i regel skötsamma, arbetsamma, hederliga människor. Folkutbytet som pågått i över 30 år syftar till att plåga, förnedra och sakta men säkert utrota Sverige och svensken.
Kineser och vietnameser har jag inte så mycket erfarenhet av. Indier precis som iranier däremot är det inte enbart positivt med. Indier kan vara riktigt vidriga både i sättet och sin hygien. Vet tex ett par som hyrde ut en lägenhet på bottenvåningen i sin villa till en indisk medelålders högutbildad kvinna. Det uppstod ett läckage någonstans och de var tvungna att släppa in hantverkaren i lägenheten. Hela lägenheten var i princip redan totalförstörd av indiskan. Förutom smutskläder, matkartonger, disk precis överallt i lägenheten var det också riktigt skitigt i hela lägenheten och dessutom var det skador på väggar, matrester på väggar och golv osv. Högutbildad kvinna skulle man kunna tro skulle vara någorlunda säkert men det såg ut som värsta pundarkvarten. Paret som jag känner sa att även om man ansträngde sig skulle det inte gå att skita ner och förstöra så mycket på 3 månader.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mad monk
Klart man blir rasist när man har er apor omkring sig helt naturligt.
Jag var öppen opch positiv till andra kulturer när jag var ung. Inte så jag ville ha invandrare hit direkt men jag var vänligt inställd till andra människor/kulturer. Så är det inte idag. Tack vare den massiva invandringen hit och efter ha sett hur de beter sig håller jag de där problemkulturerna och kaos-människorna på permanent avstånd. Min interaktion med dessa är minimal och sker den är det alltid mot min vilja och inget jag kan styra.