• 1
  • 2
2020-02-15, 08:25
Medlem
Kommer något ta stryk eller ska jag bara rida ut det. är inte särskilt borta. Svalde/drack allt på ungefär 3 timmar. Tack som vanligt, MVH Pisstoffeln (också en 260 MG tesla ecstasy, går på antideppresiva om det gör skillnad, tack.
Citera
2020-02-15, 08:30
Medlem
Zer0Shits avatar
Varför tar man E om man käkar antidepressiva?

z
Citera
2020-02-15, 08:34
Medlem
spermaoffrets avatar
Ditt psyke mest. Återkom till tråden imorgon och berätta hur du mår.

Nyfiken på om du fått nån skön upplevelse.
Citera
2020-02-15, 08:40
Medlem
Tripportreats avatar
När du säger antidepressiva, menar du då ssri/snri? Dessa läkemedel är farliga att blanda med ecstasy, man kan få serotonergt syndrom vilket kan vara livsfarligt.

Den här informationen finns lättillgänglig på nätet, varför kollade du inte upp det innan du kastade i dig massa grejer helt aningslöst?

Jag tycker helt seriöst att du ska ringa 1177 och vara ärlig med vad du stoppar i dig, blandningen är notoriskt farlig.

//Tripportreat
Citera
2020-02-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
När du säger antidepressiva, menar du då ssri/snri? Dessa läkemedel är farliga att blanda med ecstasy, man kan få serotonergt syndrom vilket kan vara livsfarligt.

Den här informationen finns lättillgänglig på nätet, varför kollade du inte upp det innan du kastade i dig massa grejer helt aningslöst?

Jag tycker helt seriöst att du ska ringa 1177 och vara ärlig med vad du stoppar i dig, blandningen är notoriskt farlig.

//Tripportreat

Behöver man uppge namn osv vidare eller kommer de bara ge mig råd? Om de skulle fråga och jag inte svara skulle de då ta mitt namn och kontakta lokala snuten? Den ända förklaring jag kan ge är att jag är dum i mitt huvud och gillar att knarka. Det är fluroxetin, ett ssri preparat, tack.
Citera
2020-02-15, 09:46
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisstoffeln
Behöver man uppge namn osv vidare eller kommer de bara ge mig råd? Om de skulle fråga och jag inte svara skulle de då ta mitt namn och kontakta lokala snuten? Den ända förklaring jag kan ge är att jag är dum i mitt huvud och gillar att knarka. Det är fluroxetin, ett ssri preparat, tack.
De kommer troligtvis vilja skicka ambulans, i de flesta fallen håller sjukvården på tystnadsplikten och kontaktar således inte polis. Du har självfallet rätt att tacka nej till hjälpen men jag rekommenderar dig att följa deras råd, det är inte säkert att du hamnar i ett farligt tillstånd men det finns en klar risk för det.

Jag gillar också att knarka, men jag knarkar smart och läser på innan jag stoppar i mig okända droger eller konstiga cocktails. Det tar liksom bara några minuter att bilda sig en tillräckligt bra uppfattning om det går att blanda en drog med en annan, återigen knarka smartare.

Om du låter bli att kontakta Sjukvårdsupplysningen så råder jag dig att hålla koll på dig själv, om du börjar få muskelryckningar/lättare kramper eller känna dig förvirrad så bör du kontakta 112.

Det är verkligen en helidiotisk blandning du har tagit.

//Tripportreat
Citera
2020-02-15, 09:51
Medlem
Citat:
De kommer troligtvis vilja skicka ambulans, i de flesta fallen håller sjukvården på tystnadsplikten och kontaktar således inte polis. Du har självfallet rätt att tacka nej till hjälpen men jag rekommenderar dig att följa deras råd, det är inte säkert att du hamnar i ett farligt tillstånd men det finns en klar risk för det.

Jag gillar också att knarka, men jag knarkar smart och läser på innan jag stoppar i mig okända droger eller konstiga cocktails. Det tar liksom bara några minuter att bilda sig en tillräckligt bra uppfattning om det går att blanda en drog med en annan, återigen knarka smartare.

Om du låter bli att kontakta Sjukvårdsupplysningen så råder jag dig att hålla koll på dig själv, om du börjar få muskelryckningar/lättare kramper eller känna dig förvirrad så bör du kontakta 112.

Det är verkligen en helidiotisk blandning du har tagit.

//Tripportreat

Okej tack så hemskt mycket. Hällde i mig allt efter att jag blivit haffad av snuten på en fest, därav den osaliga och då möjligen mycket farliga blandningen. Kunde inte tänka klart. Tack så mycket.
Citera
2020-02-15, 10:00
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Okej tack så hemskt mycket. Hällde i mig allt efter att jag blivit haffad av snuten på en fest, därav den osaliga och då möjligen mycket farliga blandningen. Kunde inte tänka klart. Tack så mycket.
När hände detta?
Citera
2020-02-15, 10:25
Medlem
Citat:
När hände detta?

Åt en E klockan 20:00. Gick till festen. Blev haffad runt 00 och efter jag kommit hem hinkade jag grogg och käkade allt det andra. Ikväll alltså. Mår fortfarande hyfsat bra, inte ens illamående, bara lite dåsig.
Mvh
Citera
2020-02-15, 10:30
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Åt en E klockan 20:00. Gick till festen. Blev haffad runt 00 och efter jag kommit hem hinkade jag grogg och käkade allt det andra. Ikväll alltså. Mår fortfarande hyfsat bra, inte ens illamående, bara lite dåsig.
Mvh
Då är det hellugnt, eftersom du postade i drogakuten så trodde jag att du precis petat i dig allt.

Har det gått så lång tid så är det ingen fara, tänk på det i fortsättningen bara.

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-02-15 kl. 10:42.
Citera
2020-02-15, 10:39
Medlem
Citat:
Då är det hellugnt, eftersom du postade i drogakuten så trodde jag att du precis pratat i dig allt.

Har det gått så lång tid så är det ingen fara, tänk på det i fortsättningen bara.

//Tripportreat

Okej. Tack så hemskt mycket!
Citera
2020-02-15, 10:43
Medlem
Citat:
Mvh

Alkoholen har troligen varit mer positivt än negativt när du käkat annat skit.

Jag fick veta att om jag inte hade dragit i mig en jävla massa sprit samtidigt så hade jag varit död idag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in