Citat:
Ursprungligen postat av
Pisstoffeln
Behöver man uppge namn osv vidare eller kommer de bara ge mig råd? Om de skulle fråga och jag inte svara skulle de då ta mitt namn och kontakta lokala snuten? Den ända förklaring jag kan ge är att jag är dum i mitt huvud och gillar att knarka. Det är fluroxetin, ett ssri preparat, tack.
De kommer troligtvis vilja skicka ambulans, i de flesta fallen håller sjukvården på tystnadsplikten och kontaktar således inte polis. Du har självfallet rätt att tacka nej till hjälpen men jag rekommenderar dig att följa deras råd, det är inte säkert att du hamnar i ett farligt tillstånd men det finns en klar risk för det.
Jag gillar också att knarka, men jag knarkar smart och läser på innan jag stoppar i mig okända droger eller konstiga cocktails. Det tar liksom bara några minuter att bilda sig en tillräckligt bra uppfattning om det går att blanda en drog med en annan, återigen knarka smartare.
Om du låter bli att kontakta Sjukvårdsupplysningen så råder jag dig att hålla koll på dig själv, om du börjar få muskelryckningar/lättare kramper eller känna dig förvirrad så bör du kontakta 112.
Det är verkligen en helidiotisk blandning du har tagit.
//Tripportreat