• 4
  • 5
2020-02-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterXS
Nej. Visa mig vart polisen använder ett icke existerande nummer för ett område som har ett nummer.

För att man kanske inte vill hänga ut folk i ett husnummer? E väl inte så svårt o fatta om polisen säger - Åk till Mariehemsvägen 31 o leta efter din moppe.
Sen tittar man in i trapphuset o ser att akhbar bor där, då fattar man ju direkt vem som gjort det.

Gå in på Google maps själv i slå in 34.
Citera
2020-02-19, 22:54
Medlem
Varför skrivs de inget om ungdomarna som brukar ”hänga” i trapphuset framför Coop?
Citera
2020-02-20, 02:15
Medlem
Alla nummer på Mariehemsvägen som ligger på brandsidan har ojämna nummer 29, 31, 35 osv.
Varför du får upp 34 är för att det KAN finnas men då på Astra/GE sidan gatan.
Fortfarande verkar du lite ovetande om Mariehems uppbyggnad.
Citera
2020-02-20, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrseil
Varför skrivs de inget om ungdomarna som brukar ”hänga” i trapphuset framför Coop?

För att det är rasistiskt!
Citera
2020-02-20, 13:13
Medlem
Citat:
Vet runt lägenheterna 11 och 13 vet jag polisen brukar vara mycket

Du har noll koll. 11-13 är en bostadsrättsförening där mest barnfamiljer och pensionärer bor. Kan finnas nån enstaka individ som ingår i gruppen "problemungdomar" men tror att merparten bor i hyreslägenheter.
Citera
2020-02-20, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
För att man kanske inte vill hänga ut folk i ett husnummer? E väl inte så svårt o fatta om polisen säger - Åk till Mariehemsvägen 31 o leta efter din moppe.
Sen tittar man in i trapphuset o ser att akhbar bor där, då fattar man ju direkt vem som gjort det.

Gå in på Google maps själv i slå in 34.

Vilket jävla skitsnack. Du gör dig till åtlöje och har ingen aning om vad du snackar om. Du har antagligen aldrig satt din fot i området, kanske inte ens i Umeå.

.. Du har alltså slagit på Googlemaps och hittat på massa uppgifter efter det. Snyggt. Som redan nämnt skulle det jämna numret 34 då ligga på ndra sidan gatan, där är det ju värt att söka efter sin stulna moppe.
Citera
2020-02-22, 00:41
Medlem
Citat:
Vilket jävla skitsnack. Du gör dig till åtlöje och har ingen aning om vad du snackar om. Du har antagligen aldrig satt din fot i området, kanske inte ens i Umeå.

.. Du har alltså slagit på Googlemaps och hittat på massa uppgifter efter det. Snyggt. Som redan nämnt skulle det jämna numret 34 då ligga på ndra sidan gatan, där är det ju värt att söka efter sin stulna moppe.

Ja inte vet jag, du kanske kan ringa polisen o fråga ditt retardo.
Citera
2020-02-22, 01:09
Medlem
TantTrists avatar
Citat:
Så knepigt, älskar all "fakta" här på flashback.... Trapphuset framför VILKET Coop? Alla Coop ligger ju på bv
Citera
2020-02-22, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantTrist
Så knepigt, älskar all "fakta" här på flashback.... Trapphuset framför VILKET Coop? Alla Coop ligger ju på bv

Coop på Mariehemsvägen 7 som inte har ett skit med detta att göra.
Citera
2020-02-22, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Ja inte vet jag, du kanske kan ringa polisen o fråga ditt retardo.

Ja precis du vet ingenting du. Jag behöver inte ringa någon och fråga eftersom jag har rätt och du har fel och vem som är "retardo" här förstår alla utom du.
Citera
2020-02-23, 10:42
Medlem
Citat:
Ja precis du vet ingenting du. Jag behöver inte ringa någon och fråga eftersom jag har rätt och du har fel och vem som är "retardo" här förstår alla utom du.

Bara det faktum att du kan så mycket om just dom gatorna talar ju för att du är ett av de Soc fall som bor på samma område.

Har du nån insider-info om branden?
Startade du den?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här