Citat:
Ursprungligen postat av
sheuer77
Det borde stå i din e-journal vilken specifik typ av epilepsi du har, annars tycker jag att du bör be din neurolog att specificera det.
Tar du bara Iktorivil ibland? Mot epilepsin?
Jag ska faktiskt be min neurolog att kolla upp o specificera vilken typ av epilepsi jag har. Känner att dom helst vill bara ge mig mediciner o sen så ska jag försvinna......
Känns jätte skönt att få hjälp av människor som kanske är eller har varit i samma situation som jag är i just nu.
Fick ju ett epilepsi anfall på cirka,15 min för 8 dagar sen o fick fragma ur munnen o axeln gick ur led o jag berättade det för min neurolog o han vill antingen höja dosen keppra eller byta sakta men säkert till Ergenyl. Men jag har problem med lever o blöder längre än normalt och problem med vita blodkroppar o de visste inte min neurolog om innan han skrev ut ergenylen, utan det läste jag igår efter jag tagit ut dom så måste få tag på neurologer o säga att jag inte kan äta ergenyl.
Läst o hört lite om CBD olja att det ska hjälpa mot många saker bland annat mot epilepsi men måste fråga någon med erfarenhet eller läsa på lite mer inom det ämnet innan jag ger mig på det. Ingen här som råkar ha fakta om CBD olja eller har tips / råd om hur jag bör göra ?
Är som sagt jätte tacksam för alla svar o all tid som alla ni fina människor där ute lägger på att försöka hjälpa mig med , TUSEN tack !!❤🙏