Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Man äter aldrig malet - man bor på minst 100 kvm - man har bil(ar) som kostar typ 1 mkr nypris
o mer än en bil - man har juste varm bostad till bilarna - alla har rätt till bostad.
O så har man doppat mycket o i många
Köper det man vill ha - t ex norvegese skor - helt enkelt alllergi mot allt lååågpriiis
Reser dit man vill o tycker är kuul -äter juste ute varje dag man inte har matlagardam
Sover i säng som kostar 100,000 kr mm mm
Om "leva ett högre liv" innebär att leva ett lyxliv, så är du och jag motpoler mot vad lyx innebär.
Äta ute varje dag? Vilket projekt, det hade jag inte ens gjort om jag så fick betalt för det! Bor man centralt i en storstad kanske det hade funkat, men i mindre städer som tex sthlm/gbg/Malmö? Njaaa...
100 kvadrat, antar du menar lägenhet då? För det finns väl knappt ens radhus som är så små? Eller missade du en nolla?
Norvegese, är inte det en typ av sko? Finns väl i så fall som lågpris såväl som dyrare märken (kan ha väldigt fel, är ingen kläddesigner direkt).
Har en dyrare modell av säng, men sover bra mycket bättre i vår gästsäng från Ikea. Så det var bortkastade pengar får jag säga...