Citat:
Ursprungligen postat av
sillynamnam
Men folket protesterar väl inte högt, för i helvete. Folket skrattar, inte är svenskar så jävla lättkränkta.
Vilka det är utöver sd som dragit igång den här snöflingornas snyftparad kan man ju undra, tror själv inte att det är ryssar men det kan inte vara så många svenskar som har så taskigt självförtroende att de går igång på en sån där reklamfilm.

"Vilka det är utöver SD"?
Jag är nyliberal och förespråkare av HELT fri migration. Jag avskyr nationalism.
Och jag är en av de många som uppfattar SAS reklamfilm som en krigsförklaring.
Jag håller med SAS i sak om att kulturutbyten är mestadels positiva, men det är inte det som problemet är.
Och angående "snöflinga" så nej, detta handlar inte om kränkthet. Jag betraktar mig inte som svensk utan som individ, så jag känner mig därmed inte påhoppad. Ändå kan jag vara emot att SAS hetsar mot folkgrupper som jag själv inte anser mig ingå i. Du kan INTE rimligtvis förneka att SAS uppsåt är att hetsa mot folkgruppen svenskar och i förlängningen skandinaver. Varför klippte de in de spöklika blonda tjejerna från The Shining? Om inte för att framställa blonda och ljushyade som läskiga spöken. Lär dig det cineastiska språket alternativt sluta spela dum. SAS hatar svenskar lika mycket som Södertörn och övriga staten gör, eller har åtminstone betalat pengar till en reklammakare som hatar svenskar - vilket är lika illa. Finns inga som helst möjligheter att prata bort det.