2020-02-11, 18:29
Bannlyst
Det tillverkas frre grejer i Kina och de blir svrare att transportera. Baconet i Sverige r tydligen p vg att ta slut.
Jaha. S tnker jag. Jag klarar mig utmrkt utan massa prylar och bacon.
r det inte en stor risk att folk inser detta och helt ndrar sina konsumtionsvanor?
Citera
2020-02-11, 18:31
Medlem
r alltid en risk. Men pga Corona. Bara. Svrt.
Citera
2020-02-11, 18:45
Medlem
Ringhals3s avatar
Konsumtionen av Corona psts ha kat!
r sjlv sugen p att haka p trenden och kpa ett par flaskor nsta gng jag r p Sydtembolaget!
Citera
2020-02-11, 19:05
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
r sjlv sugen p att haka p trenden och kpa ett par flaskor nsta gng jag r p Sydtembolaget!

😁 lste frsta raden och tnkte att det var en lustig felskrivning. Sedan lste jag rad nr tv och frstod vad du menade. ven jag har jag kat min konsumtion av Corona och berknar att ka den n mer nr sommaren kommer.

Vad gller TS frga. Man kan alltid hoppas men jag tror inte det svida inte saker o ting blir betydligt dyrare enligt principen "demand o supply". Dyrare saker kan f folk att tnka till men generellt r det annars svrt att f folk att ndra sina vanor. En brist kan snarare f folk att vilja ha ngot NNU mer alternativt att brja bunkra.

// CC
Citera
2020-02-11, 20:16
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hmm den har minskat och kraftigt. I min lokala butik rear de ut Corona billigt.

Ganska humoristiskt.

Stackars aktiegare och ledning p Corona. Kan tnka mig hur det sg ut nr viruset brjade sprida sig. "HEEELVETE VEM FAN GAV VIRUSET DETTA NAMNET????", skert en konkurrent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in