2006-03-24, 07:50
Medlem
volimtes avatar
Går det, fungerar tex de piller som säljs på internet? Har försökt hitta fakta om detta men det finns ju ingenstans!

Ska man kontakta tex läkemedelsverket och fråga dem? finns det en receptbelagd medicin som ökar bröstens storlek ?
Citera
2006-03-24, 15:45
Medlem
-Dr-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volimte
Går det, fungerar tex de piller som säljs på internet? Har försökt hitta fakta om detta men det finns ju ingenstans!

Ska man kontakta tex läkemedelsverket och fråga dem? finns det en receptbelagd medicin som ökar bröstens storlek ?

Vissa som äter p-piller får förstorade bröst av det.
Men varför vill du ha större bröst??
Men några piller som är gjorda för att ge större bröst, det tror jag inte riktigt på.
Citera
2006-03-24, 20:23
Medlem
StorMammas avatar
Alla sk. Bröstpiller är bluff!

Köp INTE, det dyker upp massor med anmälningar till konsumentverket varje år.
Köp en bra Push-up, alternativt en gel-bh som förstorar brösten. Om du då trivs så kan du ju fundera på en operation. Bara att börja spara!

( Själv är jag tvärtom, jag skulle gärna ha en förminskning. Jag ligger på C-D kupa. )

Så, egentligen är man väl aldrig nöjd med det man fått.
Citera
2006-03-24, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Alla sk. Bröstpiller är bluff!

Köp INTE, det dyker upp massor med anmälningar till konsumentverket varje år.
Köp en bra Push-up, alternativt en gel-bh som förstorar brösten. Om du då trivs så kan du ju fundera på en operation. Bara att börja spara!

( Själv är jag tvärtom, jag skulle gärna ha en förminskning. Jag ligger på C-D kupa. )

Så, egentligen är man väl aldrig nöjd med det man fått.

Bjuder på en tutte eller?
Citera
2006-04-17, 22:37
Medlem
humanafteralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volimte

Håller med dig syster. Fan vad najs det vore. Ska tydligen finnas någon bh som fungerar som sugkoppar eller nåt sånt skumt som gör att de "dras ut" och blir större, läste nån artikel om det för nåt år sen,, fast jag minns tyvärr inte mer än så. Men när det gäller p-piller, hur fungerar det egentligen? har gått på cilest i två år och jag fick minsann inga större bröst medan en kompis gick från liten A till stor C. utan viktökning i övrigt! Kan detta hända om man byter piller eller nåt? Någon som vet?
Citera
2006-04-17, 23:04
Medlem
Carpe Diems avatar
Satsa på att bli gravid!
Det är väl ett av de pålitligaste sätten för en kvinna att få större bröst.
Citera
2006-04-17, 23:09
Medlem
Neonights avatar
brösten består till största delen av fett...resten kan ni räkna ut själva
Citera
2006-04-17, 23:10
Medlem
humanafteralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Satsa på att bli gravid!
Det är väl ett av de pålitligaste sätten för en kvinna att få större bröst.

lol tror jag skippar det du
Citera
2006-04-18, 02:32
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Det finns inga mirakelkurer, piller eller dylikt. I princip alla sådana produkter är bluff och båg inriktade på tjejer med dåligt självförtroende.
Om du inte är nöjd med dig själv så börja träna, gå med i en kampsportsklubb eller något liknande, det hjälper minst lika mycket som någon jobbig/dyr operation.
Citera
2006-04-18, 12:10
Medlem
banditqueens avatar
Tyvarr sa ar ju alla dom dar brostpillerna fake.. Men
jag kan faktiskt rekommendera en gelBH som finns hos
http://www.hunkemoller.nl
Jag har den sjalv och den gor verkligen dina brost storre.
Citera
2006-04-18, 23:03
Medlem
humanafteralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Det finns inga mirakelkurer, piller eller dylikt. I princip alla sådana produkter är bluff och båg inriktade på tjejer med dåligt självförtroende.
Om du inte är nöjd med dig själv så börja träna, gå med i en kampsportsklubb eller något liknande, det hjälper minst lika mycket som någon jobbig/dyr operation.

Joru, det stämmer det. Men tyvärr hjälper inte träning alla tjejer, eftersom är man inte överviktig eller nåt gör det inge sådär överdrivet stor skillnad. Dessutom tränar jag redan :P

Citat:
Ursprungligen postat av banditqueen[X]
Tyvarr sa ar ju alla dom dar brostpillerna fake.. Men
jag kan faktiskt rekommendera en gelBH som finns hos
http://www.hunkemoller.nl
Jag har den sjalv och den gor verkligen dina brost storre..

Ja det är ju iofs ett bra tips. även fast jag egentligen är ute efter en annan lösning lite mer kroppslig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in