2020-04-03, 12:03
Medlem
Vad ser man i Amilia så sjukt ocharmig människa, lat och största hycklaren i huset. Fan man tappar hopp om mänskligheten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Bara Victoria och Amilias reaktion är värt det! Sedan tycker jag Frida är snäll och förtjänar det eftersom folk behandlat henne illa.

+1 Hon behöver verkligen den ”pushen” för att just nu verkar hon må piss där inne
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Han spelar med dubbla kort och försöker sitta på två stolar samtidigt, så att säga.

Det som Alex har varit tydlig med är att han inte gillar Mergim och att han inte litar på de som står Mergim närmast, dvs Amilia och Lennie.

Han är dessutom helt öppen med det och säger att han INTE tänker köra ut Vickan till gula. Så han är helt klart öppen med vad han pysslar med.
2020-04-03, 12:04
Medlem
Jag VILL verkligen och jag HOPPAS att Frida vinner omröstningen.
Samtidigt som det redan smärtar i magen av tanken på hur jävla mycket SKIT Amilia, Victoria och Mergim kommer ösa över henne resten av dagen och kvällen

"Hur i helvete kan de rösta kvar henne" osv.
2020-04-03, 12:04
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag stör mig på att Alex verkar mindre populär än Ami.
Det är nog inte många som har honom som favorit, däremot bör det vara så måånga fler som vill ha ut henne före honom.
2020-04-03, 12:05
Medlem
Känns det inte som att Amilia känns väldigt glad och obrydd inför röstningen?
Ännu härligare då om hon känner sig säker på att ta hem detta.
2020-04-03, 12:06
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kör du efter det här konceptet?
(FB) Vi som kör vinlunch när vi jobbar hemma

Har ett par möten att klara av sedan så behöver jag ta mig lite rödtjut för att klara av det här tramset på BB. För man kan ju inte sluta titta och göra något vettigt av tiden.

Det blir ingen fest ikväll? Kanske lika bra det med tanke på gårdagens ”fest”.

Ett vinnande koncept! BB live och några enheter håller Corona-ångesten på behörigt avstånd.

Drömscenario senare idag:
1) Frida vinner omröstningen.
2) Julia, Lennie och Frida räddar Alex.
3) Efter makttävlingen räddas Martin/Jassa eller Sami.
4) På måndag hänger Amilia, Mergim, Victoria och Martin/Jassa löst.
5) Vi blir av med minst en av de största skitsnackarna och idioterna därinne. (Sami klarar sig även om han hänger löst.)
Senast redigerad av FarbrorAgge 2020-04-03 kl. 12:08.
2020-04-03, 12:06
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Julia sade till honom att välja Ami för att han har valt Mergim varje gång så det kunde vara roligt för henne att bli vald för en gångs skull.

Tack för svar! Till slut hittade jag klippet från när de stod och valde, fan så glad jag blev att han valde Amilia. För skillnaden är att Mergim blev ju sur, det såg man i hans röda feja och svarta ögon hahaha. Jag har skadeglädje när det kommer till Mergim.
2020-04-03, 12:07
Medlem
riskns avatar
Citat:
Det är ju ganska uppenbart då Kongo har ingen personlighet samtidigt som han har problem med sin svenska. Han går runt och gör sina klick-ljud och skriker ''bomblaclat'' och det är det enda han kommer bli ihågkommen för.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag VILL verkligen och jag HOPPAS att Frida vinner omröstningen.
Samtidigt som det redan smärtar i magen av tanken på hur jävla mycket SKIT Amilia, Victoria och Mergim kommer ösa över henne resten av dagen och kvällen

"Hur i helvete kan de rösta kvar henne" osv.

Visst kommer dom det men jag tror fan känslan att vinna överstiger det och ger henne en jävla push i självkänslan ❤️

Läääängtar så till att se Amilias min, åh!
Medlem
Citat:
Tror de som röstat på Amilia nu är de som också gillar Mergim och Lennie (och eventuellt Victoria). De flesta röstar på Frida för att man vet att det krävs en mobilisering för att inte Amilia ska vinna. Hade det stått mellan Amilia och Alex hade Alex vunnit.
2020-04-03, 12:08
Medlem
Vad i helvete. Röstade givetvis för att Frida skulle bli immun och rösten gick igenom där hennes bild och texten tack för din röst osv osv kom fram.
När jag sedan går in på en annan mobil som är kopplad till samma konto så står det att "din röst på Alex är registrerad"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in