2020-03-30, 10:57
Medlem
icons avatar
Bra för Mergim om han lämnar. Slippa ifrån Am och Virr som inte kommer ändra sig. Märktes att han var besviken på BB igår som inte firade Frida så varför ska han vara kvar i en produktion som sköter det så illa och när gänget han mest hänger med beter sig som skit
2020-03-30, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Alltså man tror ju att kvaliten är så jävla dålig för de har låg budget, men med tanke på att de var villiga att slänga in 250000 kronor extra i vinstpotten måste det ju finnas lite pengar att ta av?? Igår kom jag inte ens ihåg vad veckan hade haft för tema. Fick gå in på insta för att påminna mig själv.

Hoppet är det sista som lämnar en, men fan, kan de inte bara sätta lite jävla press på deltagarna. Teman ska följas fullt ut. In med dräkter de måste ha på sig, regler att följa tillhörande temat. T.o.m Paradise hotels (iaf Norges) teman är bättre än det här. In med mer tävlingar där de kan vinna förmåner. Är det så himla mycket begärt???? Så tröttsamt att se de ständigt ligga i sängen/soffan. Och ändå kan man inte sluta titta

Tänker du på tävlingen dom hade typ första dagen?
Den där kuben är det nog inte många som klarar av på den tiden, sätt sen två stycken(är lättare att göra det själv än på två) uppjagade nervösa personer på att göra det så lär det inte hända någonsin

Vi vet väl iofs inte ens om bitarna passade ihop?
2020-03-30, 10:59
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad fan va de för tema nu igen?

Hahahaha minns genuint inte efter du skrev det själv

Juste hälso

Haha exakt det jag menar, så jävla meningslöst att det enda som har med temat att göra är två tävlingar på typ 10 minuter varje vecka. Nej ett tema ska var mer likt den vecka det var Robinsontema. Även om det också blev rätt tråkigt men då fick de iaf en utmaning med maten, fick bygga läger och lite mer tävlingar.

Sen måste BB bli hårdare på att reglerna ska följas. Fattar inte varför de aldrig tar åt sig efter all kritik, det har liksom gått sju veckor nu, folket börjat lessna på riktigt. Men jag hoppas tittarsiffrorna är i botten.
2020-03-30, 11:01
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Tänker du på tävlingen dom hade typ första dagen?
Den där kuben är det nog inte många som klarar av på den tiden, sätt sen två stycken(är lättare att göra det själv än på två) uppjagade nervösa personer på att göra det så lär det inte hända någonsin

Vi vet väl iofs inte ens om bitarna passade ihop?

Jo men ändå, om de på nåt sätt hade lyckats så måste väl pengarna funnits där?

Eller så är det så, att det var omöjligt men ett sätt att skapa lite spänning, inget skulle förvåna mig
2020-03-30, 11:03
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Nu jävlar har vidriga Victoria siktet inställt på Sami!
2020-03-30, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks

Så tydligt och ”äckligt”. Hoppas han flyr fältet eller iallafall sätter ner foten om forsätter vara dryg.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Nu äter stamhövdingen frukost. Dags att stänga av ljudet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Haha då är vi ett gäng föräldralediga som följer liven. Undrade just hur fan alla andra med jobb har tid att titta på liven. Själv har jag nog någon månad kvar innan jag vill tillbaka, men vet inte om jag orkar betala för liven mycket längre till om inget händer. Sjukt dålig säsong!

Vem behöver barn när du har 11 stycker idioter i det där huset?
2020-03-30, 11:08
Medlem
Citat:
Du kan vara lugn. Sami är smart nog att redan ha genomskådat hennes spel.
2020-03-30, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon är helt jävla bränd. Kan vara den mest tomma hjärnan jag skådat i ett tv-program. Hon är dock lärarassistent och inte vikarie, mao hon kokar kaffe till lärarna och ser efter ungarna på rasterna men det är lika illa det. Hon har inget bland svenska skolbarn att göra! Kolla min avatar föresten så har du ett annat exempel på hennes himmelska kunskaper.

Jasse ligger lätt i topp tre på de jag stör mig mest på.
2020-03-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bra för Mergim om han lämnar. Slippa ifrån Am och Virr som inte kommer ändra sig. Märktes att han var besviken på BB igår som inte firade Frida så varför ska han vara kvar i en produktion som sköter det så illa och när gänget han mest hänger med beter sig som skit

Haha, du tror att han ville lämna för att Frida inte fick något firande? Som någon slags martyr då?
2020-03-30, 11:11
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jasse ligger lätt i topp tre på de jag stör mig mest på.
Samma här. Amilia toppar listan och har så gjort sedan dag ett. Vicky har gjort en kometkarriär och seglat upp på en solklar andraplats. Hon och blåvalen är verkligen en optimal ondskefull duo. Och på tredjeplatsen hittar vi våran skrikhals från Halmstad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in