2020-03-29, 01:24
Medlem
geek12s avatar
¨Frida håller tal? haha
2020-03-29, 01:24
Bannlyst
Frida står köket och pratar med sig själv, riktigt psykfall.
Senast redigerad av Payback66 2020-03-29 kl. 01:28.
2020-03-29, 01:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Men om hon inte kan läsa av honom där, varför skulle hon se det utifrån då? Kanske med hjälp av folk utanför huset som förhoppningsvis kommer fråga henne vad fan hon höll på med.

Det är iofs sant. Hon verkar lida av en narcissistisk personlighetsstörning men kan ju ta åt sig för det. Framför allt av alla nedlåtande kommentarer om henne. Att förstå att Lennie inte vill ha henne kommer han inte göra om han inte säger det till henne.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Frida står köket och pratar med dig själv, riktigt psykfall.

men asså vad fan försigår
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vaaad var det jag sa, att Amilia skulle snacka skit om Glasmans snack!!!

Hon är så förutsägbar, den där lille rackarn. Och såklart hon ljuger lite om vad som faktiskt hände också. Men klart hon måste låtsas att hon satt där och snäste av honom.

Jag gillar att Mergim håller käften. Lennie däremot sväljer hennes skitsnack. Amilia har ju indirekt sagt att Sami inte är äkta. Det var därför gan blev ledsen.
2020-03-29, 01:26
Medlem
Citat:

Hon är så förutsägbar, den där lille rackarn. Och såklart hon ljuger lite om vad som faktiskt hände också. Men klart hon måste låtsas att hon satt där och snäste av honom.

Hon lyser ju faktiskt upp när hon får prata ensam med Glasman så är tråkigt att hon ska vara så falsk sen.
Tror faktiskt Amilia och Glasman kan bli en grej utanför huset, speciellt när dom bor så nära varann
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Visste det också. Hon framhäver sig själv hela tiden! Såå äckligt!
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Jag är i allra högsta grad inte en vuxen man och stör mig ändå på 22-åriga Victoria. Varför? För att hon beter sig exakt som mina mobbare på högstadiet. Jag ogillade Antonia (och ogillar Amilia) av samma anledning. Att håna, skratta åt och förlöjliga en person på det sättet de gör mot Frida dagligen tycker inte jag är okej och kommer aldrig tycka är okej, oavsett om personen som gör det är 22, 42 eller 122.

Men är snack bakom ryggen verkligen mobbning? Frågar för att jag faktiskt inte vet själv. När jag hör ordet mobbning så tänker jag på saker som sker framför personen som blir mobbad, eller att personen blir ignorerad osv.

Har hört vad Amilia och Victoria har sagt nu om Frida de senaste dagarna och jag tycker det är vidrigt, mest för att Frida är en snäll person som faktiskt inte förtjänar skitsnacket. Men är det mobbning?
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:

Men hur kan man låta bli? Det samtalet var ju så awkward och krystat?
Dom har aldrig talat förut typ men nu fiskade han hos Amilia för hennes få fans röster för ”han respekterar henne” haha bullshit
2020-03-29, 01:27
Medlem
Maaareeks avatar
Tragisk avslutning på den 30årsfesten Frida
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maaareek
Varför sitter Frida och och vem pratar hon med?? Sig själv
Hon har psykos.
Medlem
Lunatics avatar
Amilia kommer snacka om alllllt Glasman sagt till henne nu under kvällen och gör narr av Glasman. hehehe Fyfan vidrig menniska den där Amilia.

Alla hennes 1 kompisar lär ju veta att Amilia är sån person man aldrig berättar något för.
För då vet alla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in