2020-03-29, 01:21
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Falska äckelmänniskor i sovrum 2 nu. Amilia, Victoria, Mergim och Lennie. UT med hela packet! Vidriga skvallerkärringar och skitsnackare.

Just! MMpbdsg=Lennie out
2020-03-29, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag vill ha ut Glasman då jag stör mig på honom mest i huset och jag vill inte att han ska nå topp 5 på Samis rygg. Jag vet att jag skiljer mig från resten av folket här och hamnar i konflikt ofta då jag inte stör mig på Amilia och Victoria så mycket. Jag tror det är för att jag inte ser tjejer som hot och behandlar dem lite som barn så jag tar inte deras dåliga beteenden seriöst. Jag själv kan inte relatera till hur andra vuxna män kan sitta här inne och störa sig på 22-åriga Victoria som är lika barnslig som min 15-åriga syster. Jag kanske är sexistisk men det får vara så.
Jag är i allra högsta grad inte en vuxen man och stör mig ändå på 22-åriga Victoria. Varför? För att hon beter sig exakt som mina mobbare på högstadiet. Jag ogillade Antonia (och ogillar Amilia) av samma anledning. Att håna, skratta åt och förlöjliga en person på det sättet de gör mot Frida dagligen tycker inte jag är okej och kommer aldrig tycka är okej, oavsett om personen som gör det är 22, 42 eller 122.
2020-03-29, 01:22
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
HON kommer få ångest när hon kommer ut och ser programmen, samt läser här t ex.. Kan sluta illa.

Men om hon inte kan läsa av honom där, varför skulle hon se det utifrån då? Kanske med hjälp av folk utanför huset som förhoppningsvis kommer fråga henne vad fan hon höll på med.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Så många gånger jag säger högt för mig själv "LÅT HONOM VARA", för jag blir fan galen av hur hon håller på. Hela hans väsen skriker att han inte vill, och hon bara fortsätter?! HUR kan hon inte märka det???

Verkligen! Jag säger inte högt för mig själv, jag facepalmar och suckar, ibland blundar för det svider att se.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Falska äckelmänniskor i sovrum 2 nu. Amilia, Victoria, Mergim och Lennie. UT med hela packet! Vidriga skvallerkärringar och skitsnackare.
Spyr på deras beteende.
Dom har hålt på så sedan dag1. Fan ut med Lennie så det blir kännbart för dom.
Nu snackar Amilia skit om allt Glasman sa under kvällen till Amilia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Att hon ventilerar gör henne inte till en mobbare. Hon ger ofta rimliga kommentarer som träffar folks ömma punkter, gillar det hos henne😝.

Att hon gråter när hennes ”bästa vän” sviker henne (enligt henne) är fullt rimligt. Och att hon gråter då alla mobbar ihop sig mot henne och trycker ner henne för ett beteende dom inte har påpekat hos henne är inte heller konstigt. Fyfan vad instängd man måste känna sig. Kollade hela dagen igår och mådde bara dåligt för hur dom betedde sig.
Att snäsa är inte okej. Men hallå säg det till henne då om dom stör sig så mycket på det? Endas Frida som har gjort det ju?🧐
Okej men hur kan du då kalla resten för mobbare om de ventilerar om henne som mobbar och är falsk mot andra?
Medlem
Maaareeks avatar
Varför sitter Frida och och vem pratar hon med?? Sig själv
2020-03-29, 01:23
Medlem
Citat:
Hon är full och lite knäpp.
Känns som om hon har tappat det psykiskt.
Medlem
Lennie. Lennie. Lennie...
Medlem
Vaaad var det jag sa, att Amilia skulle snacka skit om Glasmans snack!!!

Hon är så förutsägbar, den där lille rackarn. Och såklart hon ljuger lite om vad som faktiskt hände också. Men klart hon måste låtsas att hon satt där och snäste av honom.
2020-03-29, 01:24
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag är i allra högsta grad inte en vuxen man och stör mig ändå på 22-åriga Victoria. Varför? För att hon beter sig exakt som mina mobbare på högstadiet. Jag ogillade Antonia (och ogillar Amilia) av samma anledning. Att håna, skratta åt och förlöjliga en person på det sättet de gör mot Frida dagligen tycker inte jag är okej och kommer aldrig tycka är okej, oavsett om personen som gör det är 22, 42 eller 122.
Kvinnor förstår jag att de stör sig på andra kvinnor. De ser sitt eget kön som jämlikar och de tävlar om mäns uppmärksamhet i grupp.
2020-03-29, 01:24
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Lennie. Lennie. Lennie...

Just det ut med honom!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem