2020-03-29, 01:27
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är iofs sant. Hon verkar lida av en narcissistisk personlighetsstörning men kan ju ta åt sig för det. Framför allt av alla nedlåtande kommentarer om henne. Att förstå att Lennie inte vill ha henne kommer han inte göra om han inte säger det till henne.

Ja något är det hon lider av.. Men vad jag hade njutit om han bara en jävla gång sagt åt henne att han inte vill...
2020-03-29, 01:28
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Men är snack bakom ryggen verkligen mobbning? Frågar för att jag faktiskt inte vet själv. När jag hör ordet mobbning så tänker jag på saker som sker framför personen som blir mobbad, eller att personen blir ignorerad osv.

Har hört vad Amilia och Victoria har sagt nu om Frida de senaste dagarna och jag tycker det är vidrigt, mest för att Frida är en snäll person som faktiskt inte förtjänar skitsnacket. Men är det mobbning?

Håller med. Det är okej att inte tycka om en människa. Det är inte mobbing för det.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Haha, snälla kan bb dra på micken å ba "Frida!" och väcka henne från psykosen
Medlem
Man borde nog kalla in psykteamet för frida.
Medlem
Obehagliga Frida!0
2020-03-29, 01:29
Medlem
SevenStarss avatar
Missar allt skitsnack ... tur att inte alla kommentarer är luddiga så man får veta lite i alla fall.
Vad var det med Lennie? Yttrade han någon åsikt?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ja något är det hon lider av.. Men vad jag hade njutit om han bara en jävla gång sagt åt henne att han inte vill...

Jag också, men det kräver både kulor och ryggrad. Han verkar sakna båda!
Medlem
Lunatics avatar
Vidrig menniska.

Lennie sitter med i gänget.
Bye Bye Lennie.
2020-03-29, 01:30
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Håller med. Det är okej att inte tycka om en människa. Det är inte mobbing för det.

Men jag tycker inte att deras beteende är okej. Jag undrar om det är mobbning eller inte.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia kommer snacka om alllllt Glasman sagt till henne nu under kvällen och gör narr av Glasman. hehehe Fyfan vidrig menniska den där Amilia.

Alla hennes 1 kompisar lär ju veta att Amilia är sån person man aldrig berättar något för.
För då vet alla.

Haha Glassmans snack till Amilia var det vidrigaste. Så sjukt falskt 😅
Medlem
Men sluta överdriv det Frida gör förihelvete.

Hon pratar med oss tittare.
2020-03-29, 01:31
Medlem
Citat:
Men är snack bakom ryggen verkligen mobbning? Frågar för att jag faktiskt inte vet själv. När jag hör ordet mobbning så tänker jag på saker som sker framför personen som blir mobbad, eller att personen blir ignorerad osv.

Har hört vad Amilia och Victoria har sagt nu om Frida de senaste dagarna och jag tycker det är vidrigt, mest för att Frida är en snäll person som faktiskt inte förtjänar skitsnacket. Men är det mobbning?
Fast deras snack har passerat skitsnack för längesedan. Att systematiskt och upprepande kränka en person på det sättet de gör är mobbning, ja. Det behöver inte ske framför ansiktet på någon för att det ska räknas som mobbning. Det är rätt uppenbart att hon inte är önskad av deras grupp, de pratar om henne så fort hon går ut (som idag när Mergim sa "Alltså jag pallar inte med henne" literally SEKUNDEN efter hon vänt ryggen till), de lägger spydiga kommentarer mot henne osv.

Det behöver inte vara direkt i en persons ansikte för att det ska vara mobbning, så ja. Det är det. 100%. Det som skett innan har inte varit det, det de gör mot Frida är det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in