2020-03-20, 20:18
  #86017
Medlem
Så falska julia och glas är.
2020-03-20, 20:19
  #86018
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har Glasman klänning på sig eller såg jag fel
Han vill nog tro att det är en kaftan. Men i själva verket står han i bara underkläder och en för lång skjorta..
2020-03-20, 20:19
  #86019
Avslutad
Bara jag som tycker Julias hår nästan börjar se blont ut?
2020-03-20, 20:19
  #86020
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
yep cp störda ticks, samma med jullans mun fast munnen neråt:P
Julia käkar medicin så antar att det kommer därifrån. Gör Mergim det också?
2020-03-20, 20:19
  #86021
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Av det vi fick se så kan Sami ha bangat i sista stund, skulle vara en trea först men nu troligtvis bara J och D.
Rövslicksreaktionerna kommer bli GULD iallafall! Jullan har redan börjat

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fake mellan j och d

på riktigt mellan j och s

men j vill endå hålla på med d


jassa har sagt till julia att gå för sami typ 10 gånger
Aha, det blir ju intressant
2020-03-20, 20:19
  #86022
Medlem
ikväll kommer juden och olga ligga tyvärr
2020-03-20, 20:19
  #86023
Medlem
Okej, glasman har officielt dödat Queen för mig nu.
2020-03-20, 20:20
  #86024
Medlem
icons avatar
Röstat på Julia nu. Var krångligt men värt det.
2020-03-20, 20:20
  #86025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Uuuuh en Glasman på bordet utan byxor
HAHAHAH JÄVLA SKÖNING
2020-03-20, 20:20
  #86026
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Inga bildbevis tyvärr, men det fanns ögonvittnen.
Länkar till motståndarfans ypperliga diskussion angående en passande ramsa

https://www.hockeysnack.com/timra-ik/forum/mifare-korde-bussen/


Sorry för OT! 😉
Hahaha vilken jävla chef! Hade glömt bort det där.
I Percyland kan det mesta hända.
2020-03-20, 20:21
  #86027
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp jävla gröngölingar, men de skriker även utan alkohol vill bara strypa idioterna

Du som har koll säger du. Hur många tror du röstar ikväll till imorgon kl 10.00?
2020-03-20, 20:21
  #86028
Medlem
xrlpyts avatar
De har ju tappat det helt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in