Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Makt är för att välja deltagare som följer reglerna och gör BB som BB skall vara, med tävlingar. Inte för muslimer som får en gräddfil.
Ja victoria följer regler, hon har makten på måndag att rädda mergim/lennie vad är problemet
Citat:
Ursprungligen postat av
Flaxiflux
Jag kan be dig om ursäkt och nu berätta att jag kan ha fel. Men jag håller fortfarande inte med BBs formulering om detta. Det stod på lappen där han vägrade att tävla att Mergrim INTE kan sitta säkert denna vecka (stod ingenting om att det bara gäller immunitet/tävlingar osv) och då tycker man ju också att det gäller eventuell makt som någon annan har vunnit.
Ingen fara jag goddtar ursäkten, Jag ska förklara för dig och jag kan hålla med om att dom formulerar sig med arslet, ifall man inte är med o tävlar så blir man autonominerad så innebär det att man inte får tävla om immunitet/vara med i omröstningar resten av vecka, men när det gäller makt så är det ju någon annan som har bollen i spel och kan då rädda mergim, han får inte ingen chans att kunna sätta sig i säkerhet men om någon annan har makten så kan dom gå in och rädda hoppas du förstår