2020-03-20, 19:29
Medlem
Vad road Alex verkar vara då. Stackarn. Haha
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag håller med. De skjuter sig själva i foten om det är okej att handla precis som man känner för det utan egentlig bestraffning. En muslim kan kalla tjejer för fittor och hundar upprepade gånger men när Kim sade "...men hon är jude..." då fick han åka direkt. Nu är det plötsligt okej att inte delta upprepade gånger utan att få ett riktigt straff. Straffet blev egentligen perfekt för Mergim han fick chilla lite medan andra fick tävla och följa regler och kan åka ut för att ha kämpat. Snuskigt dumt.
Det lilla Kim sa tyckte jag va fel att dom kastade ut han för.
Det va hon den andra som sa Jag hatar judar. då kan jag fatta att hon kan få lämna.
Mergim borde få åka isåfall. Samma med Patsy som säger Hora i direktsänt åt en deltagare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
blir jävulskt tufft. julia har klart minst stöd av alla som hänger löst. jullan åker på måndag
Nej Julia ska ingenstans!
2020-03-20, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Jo logiken är ju att det blir dumt om han själv har blivit ifråntagen möjligheten att få en makt men att han däremot kan gynnas av någon annan som fick makten??

Tittarna har ju inget med vad som händer I huset att göra
Ser ingen logik i ditt svar heller.
Medlem
Martin och Lennie nya radarparet?
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är ingen som har sagt något om ett regelbrott. Han vägrade en tävling och gick därför miste om chansen att vinna immunitet under veckan.
Det är ett regelbrott att VÄGRA tävlingarna. Men att prova och sen avbryta är inte samma sak. Alla har ju inte samma förutsättningar men alla har förbundit sig genom kontrakt med produktionen att bidra till bra TV och inte förstöra produktionens planer.
2020-03-20, 19:31
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Exakt. Tack.

Vet vi for a fact att hon vann då? Det var på tid som allt annat, men alla andra gånger va de tillägg som också kunde avgöra.

BB har ju själva inte bekräftat något, men hon såg ut att sköta allt galant med god marginal till näst snabbaste (martin).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Undrar också, wtf? Fräste sami ifrån också?

JAG PALLAR INTE ATT DC OCH KÖKSKAMERAN ÄR PÅ SAMMA STÄLLE?!

Vem styr kamerorna?
- det finns minst en kamera i varje rum. Men vi kan se fem st, var av en som KANSKE hoppar till en av 50 kameror vi inte kan se.
Vi kan väl ha en vid duschen? Och en åtminstone på uteplatsen?!

Undra va dom har för sig... sami ville inte va med på deras romans sa han
Medlem
Pastelclouds avatar
Hahaha på en minut har dom sagt "vänligen- byt ämne"
Medlem
Lunatics avatar
Amilias käkmuskler jobbar. får hon maxdos?
2020-03-20, 19:32
Medlem
Martins blick just nu säger att han önskar han kunde ge Amilia 100 elchocker
2020-03-20, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Makt är för att välja deltagare som följer reglerna och gör BB som BB skall vara, med tävlingar. Inte för muslimer som får en gräddfil.
Ja victoria följer regler, hon har makten på måndag att rädda mergim/lennie vad är problemet
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Jag kan be dig om ursäkt och nu berätta att jag kan ha fel. Men jag håller fortfarande inte med BBs formulering om detta. Det stod på lappen där han vägrade att tävla att Mergrim INTE kan sitta säkert denna vecka (stod ingenting om att det bara gäller immunitet/tävlingar osv) och då tycker man ju också att det gäller eventuell makt som någon annan har vunnit.
Ingen fara jag goddtar ursäkten, Jag ska förklara för dig och jag kan hålla med om att dom formulerar sig med arslet, ifall man inte är med o tävlar så blir man autonominerad så innebär det att man inte får tävla om immunitet/vara med i omröstningar resten av vecka, men när det gäller makt så är det ju någon annan som har bollen i spel och kan då rädda mergim, han får inte ingen chans att kunna sätta sig i säkerhet men om någon annan har makten så kan dom gå in och rädda hoppas du förstår

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in