2020-03-20, 19:27
Medlem
Martin är en jävla chef.
2020-03-20, 19:27
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det visste man ju redan igår, folk som är tröga bara det stod klart o tydligt i brevet att han inte får chansen att säkra immunitet för resten av veckan, men makten kan alltid rädda en =)
Jag kan be dig om ursäkt och nu berätta att jag kan ha fel. Men jag håller fortfarande inte med BBs formulering om detta. Det stod på lappen där han vägrade att tävla att Mergrim INTE kan sitta säkert denna vecka (stod ingenting om att det bara gäller immunitet/tävlingar osv) och då tycker man ju också att det gäller eventuell makt som någon annan har vunnit.
2020-03-20, 19:28
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lägg ner nu. makt är den som vann makttävlingen slut trollat för din del ikväll.

Makt är för att välja deltagare som följer reglerna och gör BB som BB skall vara, med tävlingar. Inte för muslimer som får en gräddfil.
Medlem
Bulletzs avatar
Fläskläppen avgå! Dit vidriga pissluder till anka!!!
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Jo det behöver du nu eftersom din favorit inte lämnat ännu trots att det gått 24 timmar sen han bad att få lämna.. Njut av hans sista fylla på en halv Smirnoff

Så ja, flytta fokus när du blev motbevisad.
Medlem
Hur lång tid tar det innan Martin börjar sluddra?
Anar redan nu efter en öl att det sluddras hahahah
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Den började strax innan 14, om man klockade balansgången så vet man att Victoria vann. Bb berättar för dem på måndag som vanligt och hon kommer då få rädda en av de tre som är kvar, även Mergim kan räddas av personen med makt.

Exakt. Tack.

Vet vi for a fact att hon vann då? Det var på tid som allt annat, men alla andra gånger va de tillägg som också kunde avgöra.
2020-03-20, 19:29
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Vad har glasman för plan med Julia i duschen

Undrar också, wtf? Fräste sami ifrån också?

JAG PALLAR INTE ATT DC OCH KÖKSKAMERAN ÄR PÅ SAMMA STÄLLE?!

Vem styr kamerorna? Som inte ens följer personerna i rummet?
Filmar bara rakt fram..
- det finns minst en kamera i varje rum. Men vi kan se fem st, var av en som KANSKE hoppar till en av 50 kameror vi inte kan se.
Vi kan väl ha en vid duschen? Och en åtminstone på uteplatsen?!
Senast redigerad av Pastelcloud 2020-03-20 kl. 19:32.
Medlem
Jifers avatar
Älskar er som sitter här och säger "åker -- så tänker jag sluta titta".
Jamen gör det då! Ni är inte majoritet. Tror ni Jassa skulle vinna varenda röstning direkt om ni var det?
Stop the gnäll.
Medlem
avixs avatar
Jag förstår att Martin säger att han använder våld mer än ord. Hans utseende är inte långt ifrån grottmännens med sitt hoptryckta ansikte och avlånga panna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Hur lång tid tar det innan Martin börjar sluddra?
Anar redan nu efter en öl att det sluddras hahahah
Så otroligt jävla irriterande människa
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Jag kan be dig om ursäkt och nu berätta att jag kan ha fel. Men jag håller fortfarande inte med BBs formulering om detta. Det stod på lappen där han vägrade att tävla att Mergrim INTE kan sitta säkert denna vecka och då tycker man ju också att det gäller eventuell makt som någon annan har vunnit.

Naturligtvis är det så. Makt skall vara något positivt inte välja någon som inte vill göra något alls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in