2020-03-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Vad är logiken i att Mergim inte får räddas av tittarna men får räddas av en deltagare? Det finns väl ingen logik?
Jo logiken är ju att det blir dumt om han själv har blivit ifråntagen möjligheten att få en makt men att han däremot kan gynnas av någon annan som fick makten??

Tittarna har ju inget med vad som händer I huset att göra
2020-03-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Fitta. BB bekräftar i en kommentar på Instagram att Mergim kan räddas på måndag. Fyfan vad de viker sig...
Det visste man ju redan igår, folk som är tröga bara det stod klart o tydligt i brevet att han inte får chansen att säkra immunitet för resten av veckan, men makten kan alltid rädda en =)
2020-03-20, 19:24
Medlem
TruckUrbans avatar
Blåvalen spräcker nya barriärer.

Fascinerande ändå hur långt uppe man kan ha huvudet i sin egna röv och tro att allt graviterar kring sig själv. Det gör det ju på ett sätt, med tanke på att hennes massa är lika stor som en planet, men på det sociala planet. Hennes liv är ointressant. Hon är ointressant. Ingen bryr sig om vad hon anser om saker. Ingen tycker hon är rolig. Ingen tycker hon är smart. Man ska inte uppmana till självmord, men...

Hoppas hon och den andra klumpen ryker ihop.
2020-03-20, 19:24
Medlem
Lunatics avatar
är så trött på denna Kukmätarhybrisen alla deltagare kör med i år.
2020-03-20, 19:25
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Börjar tröttna på BB.
Åker Jullan och Sami framöver finns inget att se på längre.

bara såna Glamour'tv serie nördar kvar som tittar på stela intriger med noll personligheter.

Jag håller med. De skjuter sig själva i foten om det är okej att handla precis som man känner för det utan egentlig bestraffning. En muslim kan kalla tjejer för fittor och hundar upprepade gånger men när Kim sade "...men hon är jude..." då fick han åka direkt. Nu är det plötsligt okej att inte delta upprepade gånger utan att få ett riktigt straff. Straffet blev egentligen perfekt för Mergim han fick chilla lite medan andra fick tävla och följa regler och kan åka ut för att ha kämpat. Snuskigt dumt.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hörni, har det ens varit en makttävling än? Alla säger Vic vann?
Den började strax innan 14, om man klockade balansgången så vet man att Victoria vann. Bb berättar för dem på måndag som vanligt och hon kommer då få rädda en av de tre som är kvar, även Mergim kan räddas av personen med makt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tre olika har frågat ”Kan makten rädda Mergim på måndag” och BB har svarat ”Ja (...)” till alla så Victoria kan rädda honom. Släpp det nu och rädda Julia på måndag!!!
blir jävulskt tufft. julia har klart minst stöd av alla som hänger löst. jullan åker på måndag
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jaaa! Rösta på lennie nu så kan båda gosegossar bli kvar! Rädda Julia och ut med glasman!

JUULIA!
Den underbara vackra, helt fantastiska JULIA!
Vi måste ha kvar Julia, annars dör BB totalt!

Heja Julia!
2020-03-20, 19:26
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sluta ljug dude, jag röstade på jasse innan jag ens fick vetskapen om att hon är sdare, guess what jag är oxå lagd åt sd men jag röstade på jasse för att jag visste redan innan att hon skulle räddas, jag visste redan innan tal till nationen att alex skulle räddas. tänker man med hjärnan så vet man sånt

Förstår att det är lätt att tänka med din begränsade ärthjärna.

Så här ser jag och alla andra i tråden dig: https://youtu.be/VzezVNQDwhQ

Fattar du? btw det är dig som produktionen knullar i röven, inte mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Vad har glasman för plan med Julia i duschen

Hahahahaha jag hörde också det!!
Sami sa att glasman inte ska blanda in honom i deras romans.
Medlem
BB är precis lika riggat som alla andra liknande program.
2020-03-20, 19:27
Medlem
Hahaha ja o direkt dom båda va nakna så byttes kameran..... undra va dom gör

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in