2020-03-20, 00:41
  #84205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
It's rolling. Du menar på allvar att det alltså finns andra som bidrar med något. Alltså något mer än "tråkiga" Sami? Menar du Amelia?

Det var ju hur kul som helst att se henne grina över elstötarna. Vad gör Sami som är så kul? Säger "nugge" och badar? Kanske några kul ord ibland. Resten är taktiksnack med Glasman eller gnäll på att andra skriker och sjunger. Eller att han inte kan sova.
2020-03-20, 00:41
  #84206
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Blir det okej med SP Anka?
Lite rädd att jag missar någon ordvits nu, men vi kör på det tills vidare.

(sp anka, spanka, smiska..? nåja )
2020-03-20, 00:43
  #84207
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Hur hade du hanterat Frida då?

Hade tagit 2st bags med kamagra, 2st gubbar ladd sen hade jag knullat alla hennes hål i 18tim sen avslutat med att spruta henne i lejban och sen pissa henne ren.
__________________
Senast redigerad av brajzilla 2020-03-20 kl. 00:46.
2020-03-20, 00:43
  #84208
Medlem
Det var roligare att se svinet friteras på 19-sändningen, kollar reprisen på sjuan nu.

Martin såg till så det friterades på ordentligt genom att viska bombaclat in i kameran
Samt kolla in i kameran i smyg

Martin är min nya hero nu
__________________
Senast redigerad av rudboi 2020-03-20 kl. 00:47.
2020-03-20, 00:43
  #84209
Medlem
Var är Martin och jassa?
2020-03-20, 00:44
  #84210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Var är Martin och jassa?

Undrat samma som du
2020-03-20, 00:45
  #84211
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Var är Martin och jassa?
På deras vanlig plats. Sängen brevid Frida
2020-03-20, 00:46
  #84212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Undrat samma som du
Tror jag såg dem i sin säng nu. Tror vi det blir något smaskande och gottande ?
2020-03-20, 00:46
  #84213
Medlem
csfs avatar
Tappat all min respekt för amilia. Detta var fan droppen! Ska inte vissa V dom hon sover med tävla imorgon? De behöver sömn...
2020-03-20, 00:48
  #84214
Medlem
Varför använder folk inte bara öronproppar.
2020-03-20, 00:48
  #84215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Tror jag såg dem i sin säng nu. Tror vi det blir något smaskande och gottande ?

Inte under Samis styre
Han blev ju helt utmattad efter 2 nätters halvnknull och smask mellan Jassa och Martin o har tydligen fått sova två nätter i slussen om jag förstod det rätt?
2020-03-20, 00:49
  #84216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför använder folk inte bara öronproppar.
Mycket bra fråga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in