2020-03-19, 11:53
Bannlyst
De kommer inte stänga ner big brother huset jag lovar.
2020-03-19, 11:54
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
corona kommer nog lägga sig helt till början av sommaren
Alla blir så fort smittade, så det börjar nog gå ner om 1-1.5månad.
2020-03-19, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
De kommer inte stänga ner big brother huset jag lovar.
Nej finns ingen andledning för det, bara några troll i tråden som inte har något liv
2020-03-19, 11:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Men hur skall dom dela ut miljonen då. Får vi bestämma vem som tilldelas miljonen tro?
Blir ingen vinnare den fryses inne!
2020-03-19, 11:55
Medlem
Finner det obegripligt att Jassa kan vara så populär bland tittarna.

Två röster lagda på Glasman. Langa på ni också. Julia är bättre i tävlingar och kan lösa immunitet där igenom.

Kaskadkräks om Lennie, Mergim eller Jassa blir immun.
2020-03-19, 11:56
Medlem
Lunatics avatar
Nu ska deltagarna få info om Corona
2020-03-19, 11:56
Avslutad
Menar de med "avbrott" att vi inte kommer få se när de informeras om Corona? Tråkigt.
2020-03-19, 11:57
Medlem
Dom har ju redan fått info om Corona. Vad händer nu? Ska dom få välja om dom vill lägga ner säsongen eller inte kanske? Säkrast är ju om dom är där inne.
2020-03-19, 11:59
Medlem
Rädda Lennie. Jasse är en toffel och sjukt tråkig.
2020-03-19, 12:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag är med i BB Facebook grupp. Och det du skriver stämmer helt när jag kikar på användarnas Facebook sidor. 90% är dessutom utländska namn och förorten. Förorten har samlats bra denna gång och muslimerna får som de vill just nu. De flesta är fjortonåringar eller runt där. De svenskar som finns där och är lite äldre än 20 lobbar Rainbow.
Visste det, intelligenta har oftast ett arbete att gå till, dokusåpor är totalt ointressant, försökt få mina kollegor att förstå tjusningen men går bet de vägrar se.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Men chilla. Fler människor dör i influensa än coronavirus. Det är ingen zombie apocalypse, vi håller inte på att utrotas. Människor med svagt immunförsvar och äldre drabbas, precis som med influensa. Man vill hindra smittspridningen det är särför vissa skolor mm hålls stängt. De som är inne i BB huset är inte i riskgrupp och de smittar inte gamlingar eller folk med immunbrist. Så de kommer inte stänga ned pga det.

De sitter säkrare där än någon annanstans. Det så man vill att folk skall hållas inne så jag tror på zero chans att de avbryter. Det enda anledningen i så fall skulle vara är pga personalen. Men om de kör två, tre team som roterar så kanske det bästa är om det finns faciliteter i huset för övernattning även för personalen. Allt beror på hur det är upplagt. Men för deltagarnas egen skull är det bäst att de sitter lugnt i båten (huset).
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Dom har ju redan fått info om Corona. Vad händer nu? Ska dom få välja om dom vill lägga ner säsongen eller inte kanske? Säkrast är ju om dom är där inne.

Läget har ju inte blivit bättre. Sen vet vi inte hur mycket info de fick första gången.

De kommer få veta mer nu. Av vad man fick höra efter förra info så var det inte mycket snack efteråt.

Det är klart BB-säsongen kan avbrytas/förkortas om det blir värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in