Hade någon annan fått straffet så hade fettot tyckt det hade varit oerhört roligt.
Tänkte precis samma som du. Säkert gått iväg och smusslat med Mergim och Glenny så personen hade fått extra stötar.
Hon är en så jävla, genomrutten falsk människa.
Med allt sagt så röstade jag faktiskt på att Glasman skulle få stötarna. Dels förtjänar han att plågas, och jag tror att han hade tagit det betydligt bättre än Amilia. Bäst hade nog Sami och Lennie varit.