2020-03-16, 20:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ojojoj, en timme kvar tills vi skall skrälla genom att rösta ut anti-rasisten Vickan! *tummen upp*

Samlar vi oss är inget omöjligt men man måste ändå förbereda sig för att Analia badar för tredje gången på sex veckor.
2020-03-16, 20:05
Medlem
Har jassa fått nys om att martin gillar brunetter tro? Allt för att göra sin pundare nöjd
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Japp! Kommer rösta till fördel för husets Mållgan ikväll. Oavsett vem han står med men hoppas det blir Vickan.

Om någon undrar varför just Philip, så ska jag ge tre goda anledningar:

1) Det är extremt oväntat och ingen där inne skulle känna sig säker och det är därför det bästa alternativet (alla ni som ville ha samma effekt förra veckan borde rimligtvis rösta på PW av samma anledning)
2) Two Face Vicky. Hon svek sin bästa vän i huset och grät ut endast för att tittarna skulle sympatisera med henne som tjejen som föll för det mordiska grupptrycket. Hänger ut alla andra och framhäver sig själv.
3) Känner vi Philip rätt så kommer han att bjuda på helikoptern på festen ikväll. Vem vill missa det?

(Och ja han lär ryka ändå men vem ger upp bara för att oddsen är emot oss? Amilia är ju ett bra exempel på det!)

"Rösta kvar Philip idag, vi kan rösta hem honom imorgon"

Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tycker Team Rainbow (Frida/Philip är nya Jass) ska få visa sin perfekta laganda. Har inte sett Julia vid grytorna sen hon smakade 144 ggr från sleven och hällde i öl och alla andra äckelheter som pågick. Sami och Sektman kan väl öht inte laga mat? Men går absolut att slänga in Amilian där.
Jo, jo förvisso, men det lär inte bli lika mycket underhållning då tänker jag. Men det kvittar vilka de andra tre i laget är, så länge Amilia är med i teamet. Jag vill höra vilka ursäkter hon skulle använda sig av för tredje veckan i rad!
2020-03-16, 20:06
Medlem
Sami har också färgat håret grönt?
Medlem
kermiths avatar
Mergim gör allt för att se ut som balkankriminell. Han är iofs det redan dock
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vad var det martin och glasman snortade i köket haha?

Martin såg ju nästan rutinerad ut med snortandet.
2020-03-16, 20:07
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Jag röstade Amilia, Julia, Lennie och Victoria(om hon nu blir kvar) på matveckan. Vill se Vickan arg på Amilia för att hon inte gör något alls och vill se Amilia bli avis när Lennie och Julia bondar.

Tänk Amelia, Mergim, Lennie och Glasman. Kommer bli slagsmål
2020-03-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jo, jo förvisso, men det lär inte bli lika mycket underhållning då tänker jag. Men det kvittar vilka de andra tre i laget är, så länge Amilia är med i teamet. Jag vill höra vilka ursäkter hon skulle använda sig av för tredje veckan i rad!

Kanske blir fight om diskmaskinstjänsten med Sami
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

philip bjöd på kokain såhär timmen innan han lämnr huset vad ska bb göra kicka ut han eller?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Martin är en van tjackpundare och kommer att omvända Jassa till en äkta tjackhora.
2020-03-16, 20:09
Medlem
Kommer rösta kvar Philip. Tror uppriktigt att han kommer bli en tittarfavorit om han får vara kvar. Han har inte gjort mycket väsen av sig än men han kommer med kommentarer och gliringar som bådar gott. Blir dock svårt mot Viccan/Alex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in