Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
Tycker Team Rainbow (Frida/Philip är nya Jass) ska få visa sin perfekta laganda. Har inte sett Julia vid grytorna sen hon smakade 144 ggr från sleven och hällde i öl och alla andra äckelheter som pågick. Sami och Sektman kan väl öht inte laga mat? Men går absolut att slänga in Amilian där.
Jo, jo förvisso, men det lär inte bli lika mycket underhållning då tänker jag. Men det kvittar vilka de andra tre i laget är, så länge Amilia är med i teamet. Jag vill höra vilka ursäkter hon skulle använda sig av för tredje veckan i rad!