2020-03-16, 16:49
  #75241
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
BB kommer aldrig fullföljas, 7 nya döda i Sverige idag.

Men är det inte säkrare att hålla dom där dom är? Eller att skicka ut dem för att smittas.
2020-03-16, 16:50
  #75242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
BB kommer aldrig fullföljas, 7 nya döda i Sverige idag.
7 nya döda... ta reda på fakta ditt äckel troll, bb kommer fullföljas.
2020-03-16, 16:51
  #75243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
BB kommer aldrig fullföljas, 7 nya döda i Sverige idag.
Källa på det?
2020-03-16, 16:51
  #75244
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men är det inte säkrare att hålla dom där dom är? Eller att skicka ut dem för att smittas.

Tänk några steg längre.
2020-03-16, 16:52
  #75245
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är inte särskilt svårt att lista ut varför spelaren Glasman fångar upp nya deltagare.

Konstigt att många gillar honom som Bella och Martin har sagt att den ende han kan tänkas att umgås med på utsidan är Glasman. Märkligt eller.? Och innan Philip och Frida kom in sade de att de helst vill umgås med Sami och Glasman. Vad säger du om det. Eller är det du som inte gillar honom helt enkelt.
2020-03-16, 16:52
  #75246
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men är det inte säkrare att hålla dom där dom är? Eller att skicka ut dem för att smittas.
Det är väl problemet TV4 står för i dagsläget misstänker nog att dem tar ut dem ur huset snart iom det är samhällsspridning av COVID-19 i Stockholm, Då lär det bara in med alla i en buss och köra ut dem från Stockholms regionen de som vill och de som inte vill kör dem till sitt boende för karantän!
2020-03-16, 16:53
  #75247
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
7 nya döda... ta reda på fakta ditt äckel troll, bb kommer fullföljas.

Ok, 7 döda totalt, 4 idag, sorry för jag skrev fel.
2020-03-16, 16:54
  #75248
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jasmines räddad av tittarna två gånger om när fyra st hänger löst. Vilket löjligt system, låt de tävla och kriga om att hänga säkert.. Jasmine har ju varit usel på alla tävlingar i princip och får ändå glida på en räkmacka..

+1
2020-03-16, 16:54
  #75249
Medlem
Men jävlar, nu skriks det igen. VARFÖR, JASSA????
2020-03-16, 16:56
  #75250
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Tänk några steg längre.

Funderar på vad du skriver. Men jag känner att de är dom som har det bäst. Går ingenstans och träffar ingen. Hur menar du att de skulle ligga i riskzonen?
2020-03-16, 16:59
  #75251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Funderar på vad du skriver. Men jag känner att de är dom som har det bäst. Går ingenstans och träffar ingen. Hur menar du att de skulle ligga i riskzonen?
Skit i trollet. han är bara en efterbliven nolifer, Big brother skulle avbryta såhär långt in på säsongen, sen är dom helt skyddade så finns ingen andledning
2020-03-16, 16:59
  #75252
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är väl problemet TV4 står för i dagsläget misstänker nog att dem tar ut dem ur huset snart iom det är samhällsspridning av COVID-19 i Stockholm, Då lär det bara in med alla i en buss och köra ut dem från Stockholms regionen de som vill och de som inte vill kör dem till sitt boende för karantän!

Men med det boendet så är det ju som karantän. De vill ju att folk håller sig hemma. Vad är skillnaden i det här läget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in