2020-03-16, 16:30
  #75205
Medlem
Frida kände sig nog träffad angående sexsnacket
2020-03-16, 16:30
  #75206
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Vänta vem?
Vi fantiserar om när Amilia sitter löst inför en omröstning
2020-03-16, 16:31
  #75207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tercez
Har aldrig skrivit i tråden, och är ej heller aktiv på Flashback förutom att jag går in och läser i ämnen jag finner intressanta. Är i hemlighet ett riktigt BB-fan och följer dem slaviskt och har gjort sedan start. Även läst en del i tråden och på sistone har behovet av att lufta mina åsikter för er växt sig större.

Min take på alla deltagare:

Sami - Värdig vinnare. Varit sig själv sedan start och sticker ut ur mängden. Inte mycket för skitsnack men säger ifrån när det behövs. Snäll, go och jävligt speciell på ett bra sätt.
Julia - Störde mig ofantligt mycket på henne i början men hon växer för var dag. Precis som Sami en värdig vinnare. Hon har ett starkt psyke och kommer förhoppningsvis gå långt. Skiter i andras åsikter utan kör sin grej. Ett orginal, som Sami.
Glasman - PK-vänster snubbe som insett att han kan göra karriär med Sami efter BB. Detta blev ännu mer tydligt efter att han fick veta att Sami är ex-nazist. Dollar-ögonen glänste och nu verkar det som att han är mer på Sami än vad Sami är på honom. Tror Sami hade gjort sig bättre i TV-rutan med endast Martin och Julia omkring sig, helt ärligt. Ser gärna att han åker snart.
Jassa - Fy och satan vad jag stör mig på henne. Hon var en av favoriterna i början men hennes skrik, som låter precis som en skata, är värre än allt. Hon är i grunden väldigt osäker, varpå hon smörar för alla och söker konstant bekräftelse. Upplever att hon vill framställa sig själv som en varm person som bryr sig om alla, men tror det är ett spel rakt igenom. Eller så är hon bara så bekräftelsekåt att hon vill vara vän med alla. Hon får gärna åka ut asap.
Mergim - När Anty var inne var han riktigt irriterande, men sedan han åkte ut tycker jag han verkar må bättre och visar fler och fler fina sidor. Jag vill gärna att han är kvar.
Amilia - Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ser att många här inne avskyr henne och jag tänker inte sjunka så lågt att kommentera annat än hennes beteende, som jag inte uppskattar. Besserwisser som glädjer sig åt andras missöden. Speciellt andra som hon inte gillar. Ut.
Alex - En av mina favoriter tillsammans med Julia och Sami. Skulle vilja se Alex börja umgås mer med Sami och Julia. Skulle bli intressanta diskussioner och jag tror de skulle ha väldigt kul om de fann varandra.
Martin - Jag gillar Martin mer och mer (många deltagare som vuxit snarare än sjunkit i mina ögon). Han är rätt lowkey men behövs inne i huset. Tycker han är jävligt rolig när han är full (som han älskar).
Lenny - Lenny är lite av ett mähä för mig, men fyller ändå någon typ av funktion i huset. Har lite svårt att sätta fingret på honom.
Victoria - Ung och naiv. Snäll i grund och botten och vill innerst inne allas bästa, men misslyckas att tampas med pragmatiskt tänkande.
Philip - Svintråkig. Hoppas han åker ikväll.
Frida - Hon skrattar för mycket men det är väl egentligen inte jättemycket att störa sig på. Är kul på fest och drar upp stämningen.

Amen.
2020-03-16, 16:31
  #75208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Haha tror inte sami är värst sugen! Kul med fest ändå ikväll!!
Roligare blir det om Vickan åker!!

Ser gärna att den seniga Philip pojken ryker först dock
2020-03-16, 16:31
  #75209
Medlem
är ni säker på att martin räddar alex??
2020-03-16, 16:32
  #75210
Medlem
Bög brother ta bort censuren från sovrum 2 tack, och sluta filma fettot2 vill spy direkt
2020-03-16, 16:33
  #75211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
är ni säker på att martin räddar alex??
Börjar bli mer osäker ju längre tiden går, ska han verkligen kicka ut en i sitt egna sovrum, blir det inte dålig stämning tänker jag då
2020-03-16, 16:34
  #75212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Börjar bli mer osäker ju längre tiden går, ska han verkligen kicka ut en i sitt egna sovrum, blir det inte dålig stämning tänker jag då
Va? Han måste ju välja mellan alex eller victoria.
2020-03-16, 16:35
  #75213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Va? Han måste ju välja mellan alex eller victoria.
Vadå måste är du efterbliven eller.
2020-03-16, 16:37
  #75214
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tercez
Har aldrig skrivit i tråden, och är ej heller aktiv på Flashback förutom att jag går in och läser i ämnen jag finner intressanta. Är i hemlighet ett riktigt BB-fan och följer dem slaviskt och har gjort sedan start. Även läst en del i tråden och på sistone har behovet av att lufta mina åsikter för er växt sig större.

Min take på alla deltagare:
Julia - Störde mig ofantligt mycket på henne i början men hon växer för var dag. Precis som Sami en värdig vinnare. Hon har ett starkt psyke och kommer förhoppningsvis gå långt. Skiter i andras åsikter utan kör sin grej. Ett orginal, som Sami.

åhhhhh vilka jättefina ord om JULLAN<3

#STARKTPSYKE #VINNARE #ORIGINAL #RAINBOWGLOW
2020-03-16, 16:37
  #75215
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tercez
Helt enig med dig här. Jag hade hellre fått ut Jassa före Glasman, men båda inom snar framtid. Jag spyr när Jassa blir helt starstruck av kända ansikten som kommer in. Alltså det finns typ inget mer jag avskyr än folk som gör skillnad på människor.

Glasman är den ENDE som tog kontakt med Sami när de kom in i huset. De andra sket i honom och ignorerade honom. Glaset var så jävla mänsklig och tog kontakt.

Dessutom är Glasman den som alltid är först med att snacka med nya deltagare och lyssna och snackar med dem. Amelia tycker det bara är jobbigt och skiter i dom och tycker sig vara bättre än andra. Därför är Glasman en hjärtlig människa gentemot de flesta andra.
2020-03-16, 16:38
  #75216
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vi fantiserar om när Amilia sitter löst inför en omröstning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in