Citat:
Ursprungligen postat av
tercez
Helt enig med dig här. Jag hade hellre fått ut Jassa före Glasman, men båda inom snar framtid. Jag spyr när Jassa blir helt starstruck av kända ansikten som kommer in. Alltså det finns typ inget mer jag avskyr än folk som gör skillnad på människor.
Glasman är den ENDE som tog kontakt med Sami när de kom in i huset. De andra sket i honom och ignorerade honom. Glaset var så jävla mänsklig och tog kontakt.
Dessutom är Glasman den som alltid är först med att snacka med nya deltagare och lyssna och snackar med dem. Amelia tycker det bara är jobbigt och skiter i dom och tycker sig vara bättre än andra. Därför är Glasman en hjärtlig människa gentemot de flesta andra.