2020-03-15, 16:21
  #73501
Medlem
Victoria: "Glasman har gjort bort sig och vill inte stå för det"

Varför detta konstanta skitsnack? Detta stämmer ju inte.

Hon verkar vara extremt osäker på sig själv.
2020-03-15, 16:22
  #73502
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej fortf så VAR det bara Julia som villa ha Jassa som plan A ingen annan, Hon fick vika korten för de övriga lyssna nu och var inte blåögd och hör det man vill höra!

Och här måste man ge Julia rätt. Jasse är riktigt rutten och borde skickas ut så fort tillfälle ges.
2020-03-15, 16:22
  #73503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
juden ville epilera samis rövhår
Ouch, allvarliga saker.
2020-03-15, 16:23
  #73504
Medlem
crusades avatar
Vad säger ni gott folk?
Ut med Philip imorgon, eller hur?
2020-03-15, 16:24
  #73505
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej fortf så VAR det bara Julia som villa ha Jassa som plan A ingen annan, Hon fick vika korten för de övriga lyssna nu och var inte blåögd och hör det man vill höra!

Fel. Sami sa själv att om det var anonym omröstning så borde han, Julia, Glas, Frida, Philip, Vicky och Alex skriva Jassas namn. Och de skulle berätta för Martin efteråt. Glas var försiktigt positiv men ville inte svika Martin, vilket han trots allt gjorde.
2020-03-15, 16:25
  #73506
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Vad säger ni gott folk?
Ut med Philip imorgon, eller hur?
Jag vill ha ut skvallerkärringen Vicky.

Philip tillför ju dock NOLL den tråkmånsen men Vicky den lilla falska kappvändaren måste straffas.
2020-03-15, 16:25
  #73507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Vad säger ni gott folk?
Ut med Philip imorgon, eller hur?

Absolut!
2020-03-15, 16:25
  #73508
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Vad säger ni gott folk?
Ut med Philip imorgon, eller hur?

Vem ska man då sitta och skratta åt om dagarna? Philip gjorde klart för oss tittare igår att han måste bli kvar.
2020-03-15, 16:25
  #73509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Vad säger ni gott folk?
Ut med Philip imorgon, eller hur?


nej vickan naturligtvis större skitsnackare har jag aldrig sett får ju fan anty att framstå som snäll
2020-03-15, 16:26
  #73510
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Vad säger ni gott folk?
Ut med Philip imorgon, eller hur?
Är splittrad. Victoria diggade jag då hon stod upp gentemot Amilia och gav sig inte, men har jag inte mycket till övers för henne.

Samtidigt bidrar hon mer än vad Crazy-Philip gör.
2020-03-15, 16:28
  #73511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Vad säger ni gott folk?
Ut med Philip imorgon, eller hur?
Nä. Victoria ska ut.
2020-03-15, 16:28
  #73512
Medlem
Vad fan händer med Amilia??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in