2020-03-16, 00:19
Medlem
Jag tror fan att Vicky är värre än Amilia och anty i huset. Hon spelar ju spelat riktigt hårt och sviker alla. Ingen betyder något för henne.
2020-03-16, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har produktionen inte fått tag i toalettpapper pga folks bunkringar, eller varför har Amilia använt baksidan av händerna för att torka sig?

https://i.imgur.com/uKWfptS.jpg

Så jävla fult. Det där ser man ju själv så hon måste tycka att det är snyggt.
2020-03-16, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag tror fan att Vicky är värre än Amilia och anty i huset. Hon spelar ju spelat riktigt hårt och sviker alla. Ingen betyder något för henne.
Ja, hon tror själv hon är världens ängel när hon berättar allt skitsnack till alla.
2020-03-16, 00:22
Medlem
Citat:

Anty var inte så illa ändå.

Det enda hon gjorde var ju typ att hymla med ögonen hela tiden.

Vickan och Amilia är ju dock riktiga svin.

Båda ska ut illa kvickt.
2020-03-16, 00:24
Medlem
Nu snackar Analia skit om Alex Finns ingen i huset förutom Lennie som hon inte pratat skit om.
2020-03-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Ja, hon tror själv hon är världens ängel när hon berättar allt skitsnack till alla.
Jag minns första natten hon kom in i huset och jag sa hur falsk hon är och att hon bara spelar spelet och att hon inte bryr sig om någon i huset. Men alla älskade henne här för att hon "stod upp mot anty". Jag visste direkt att hon var falsk speciellt då hon försökte skapa en pakt med alex och lisa och snacka om att hon kunde lita på dom till 100% hon visste bara att hon kunde splittra gruppen på de viset.
2020-03-16, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump

Båda ska ut illa kvickt.
Ja, jag vet. Jag förstår inte hur vissa hatade henne så mycket som dom gjorde. Fast hennes sätt att behandla Alex när han uttryckte sina känslor var rätt avskyvärt ändå. Men hon var inte någonstans så hemsk mot alex som vicky är. Anty gillade och brydde sig om alex ändå.
2020-03-16, 00:25
Medlem
Fetknoppen är ju helt sotig förfan.
2020-03-16, 00:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump

Båda ska ut illa kvickt.
Ja jag hade behållit Anty framför båda alla dagar i veckan.
2020-03-16, 00:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag minns första natten hon kom in i huset och jag sa hur falsk hon är och att hon bara spelar spelet och att hon inte bryr sig om någon i huset. Men alla älskade henne här för att hon "stod upp mot anty". Jag visste direkt att hon var falsk speciellt då hon försökte skapa en pakt med alex och lisa och snacka om att hon kunde lita på dom till 100% hon visste bara att hon kunde splittra gruppen på de viset.

Vi kan just nu vara hur förbannade som helst men allt blir så mycket bättre när man vet att Analia är en absolut nolla och när hon blir utslängd så kommer hon inte att ha några nya vänner utan tvärtom. Varenda människa avskyr denna fetto som sprider dynga och kommer ingenstans i livet.
2020-03-16, 00:29
Medlem
Amilia du är så duktig och klok.
2020-03-16, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så jävla fult. Det där ser man ju själv så hon måste tycka att det är snyggt.
Nej men alltså jag förstår verkligen inte? Det ser rent ut sagt äckligt ut. Har svårt för BUS överlag, tycker sällan det ser bra ut och har aldrig och skulle aldrig använda det själv, men Amilia är ju verkligen en klass för sig. Att ingen säger något?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in