2020-02-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Skvaller om Jessica i DC verkar det som

Patrik Jessica är svagast i huset vad vet han?.
Avstängd
bög patsy hahaah den smisken var bra
Medlem
Sami borde lägga sina skitar enbart i Amilias närhet.
2020-02-16, 23:25
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vulgarian
Amilia är så jävla vidrig.
Vilken jävla skitsnackare hon är. går konstant och pratar skit. sen kommer och stryker håret på Jessica.
Medlem
DjPuttes avatar
Amilia måste ut och det snabbt för det håller inte att hon snackar skit så andra mår dåligt av hennes skitsnack, Fattar inte att BB tillåter henne hålla på som hon gör för det är ren skär vuxen mobbing!
Medlem
Patsy har alltså studerat ut Glasman och kan härmed slå fast att Glasman är en dålig vinnare och en dålig förlorare.

"Det ser man i tävlingarna"

Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Jag kollade på de två första avsnitten och tyckte det var otroligt tråkigt, kollade nyss på tredje avsnittet där de kort ska berätta vilka de är och alla är fucking "influencers" med Youtube, Instagram och Tiktok, fyfan vilka äckliga jävla människor som endast har detta att komma med för att kunna skryta/promota i tv

"- Jag är bara här för att roligt och jag älskar er allihop!"

Jo tjena, jag spyr
Det sägs att avsnitten är fruktansvärt tråkiga. Jag tittar i princip bara på livesändningarna. C-More är gratis i 2 veckor, avbryt abonnemanget så fort du är inloggad bara.
2020-02-16, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Patsy har alltså studerat ut Glasman och kan härmed slå fast att Glasman är en dålig vinnare och en dålig förlorare.

Geni.
2020-02-16, 23:26
Medlem
När ska Mergim komma ut ur garderoben? Han och Kim måste vara dom största garderobsbögarna någonsin.
2020-02-16, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken

ska han säga som fick noll i bolltävlingen och fattade inget
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Det sägs att avsnitten är fruktansvärt tråkiga. Jag tittar i princip bara på livesändningarna. C-More är gratis i 2 veckor, avbryt abonnemanget så fort du är inloggad bara.

Har redan utnyttjat det erbjudandet tidigare när jag ville se nåt program, men känner inte för att sitta och glo på live cam ändå

----------------------------------------------

VARFÖR går Sami och har på sig solglasögon hela tiden??
Det är fan inte normalt beteende
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Amilia måste ut och det snabbt för det håller inte att hon snackar skit så andra mår dåligt av hennes skitsnack, Fattar inte att BB tillåter henne hålla på som hon gör för det är ren skär vuxen mobbing!
Amilia Skit ska skit ha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in