Nu står Patsy & Mergim och snackar skit om Jessica jisses så dem håller på
Där kom blåvalen in i bilden för snacka mer skit......
Tycker inte det är skitsnack att säga att någon måste bjuda mer på sig själv. Har inte alla i denna tråd sagt samma sak? Däremot är det ganska orättvist eftersom hon fått ta en del skit på kort tid.
Jag måste säga att det känns väldigt osympatiskt att man inte mjuknar upp lite när en människa är öppet ledsen över att den känner sig utanför. Det är mycket snack om att hon måste bjuda till lite också men det är väl inte det enklaste när man kommer in ny till ett gäng som redan känner varann. Man kan tycka att som en god medmänniska bör anstränga dig lite extra för att få med personen i gänget men det verkar inte team Amilia tycka då...
Tycker inte det är skitsnack att säga att någon måste bjuda mer på sig själv. Har inte alla i denna tråd sagt samma sak? Däremot är det ganska orättvist eftersom hon fått ta en del skit på kort tid.
Problemet är bara hon snackat dynga hela tiden om Jessica ser du inte vad hon gör Amilia???
Jag måste säga att det känns väldigt osympatiskt att man inte mjuknar upp lite när en människa är öppet ledsen över att den känner sig utanför. Det är mycket snack om att hon måste bjuda till lite också men det är väl inte det enklaste när man kommer in ny till ett gäng som redan känner varann. Man kan tycka att som en god medmänniska bör anstränga dig lite extra för att få med personen i gänget men det verkar inte team Amilia tycka då...
Det är ytliga gamar vi har att göra med. Såklart att ingen mjukas upp. Jag hoppas att deras nära och kära ser det här och skäms. Kanske klipper banden när denne kommer ut, kanske kör en intervention och skickar till psyket.
Senast redigerad av kungmelvins 2020-02-16 kl. 23:33.
Det hade iof jag nog också gjort om jag hade kameror på mig 24/7.
Deltagarna i de andra säsongerna av Big Brother Sverige har klarat att inte gå runt med solglasögon 24/7, som offentlig person som har vart i tv förut verkar han otroligt skygg
Känns härligt att veta att när Amilia kommer ut så kommer hon läsa hur hatad hon är . Hon kommer garanterat läsa denna tråden. Hon har ju nämt Flashback nån gång också där inne i huset.