2020-02-16, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu står Patsy & Mergim och snackar skit om Jessica jisses så dem håller på
Där kom blåvalen in i bilden för snacka mer skit......

Tycker inte det är skitsnack att säga att någon måste bjuda mer på sig själv. Har inte alla i denna tråd sagt samma sak? Däremot är det ganska orättvist eftersom hon fått ta en del skit på kort tid.
Medlem
Lunatics avatar
Skitsnackarna. Patsy och Amilia går in till rummet där dom dom nyss snackade skit om sitter hehe.
Medlem
Jag måste säga att det känns väldigt osympatiskt att man inte mjuknar upp lite när en människa är öppet ledsen över att den känner sig utanför. Det är mycket snack om att hon måste bjuda till lite också men det är väl inte det enklaste när man kommer in ny till ett gäng som redan känner varann. Man kan tycka att som en god medmänniska bör anstränga dig lite extra för att få med personen i gänget men det verkar inte team Amilia tycka då...
2020-02-16, 23:29
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kinky stuff duvet. Den nya grejjen :P
det är ju bara äckligt. blir bara värra för varje säsong. dagens yngre saknar fan vett och etikett!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tycker inte det är skitsnack att säga att någon måste bjuda mer på sig själv. Har inte alla i denna tråd sagt samma sak? Däremot är det ganska orättvist eftersom hon fått ta en del skit på kort tid.
Problemet är bara hon snackat dynga hela tiden om Jessica ser du inte vad hon gör Amilia???
Medlem
Deus-Culpas avatar
Klart det krävdes att Amilia gick in i sovrum 1 för att DC skulle börja visa där.
2020-02-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Jag måste säga att det känns väldigt osympatiskt att man inte mjuknar upp lite när en människa är öppet ledsen över att den känner sig utanför. Det är mycket snack om att hon måste bjuda till lite också men det är väl inte det enklaste när man kommer in ny till ett gäng som redan känner varann. Man kan tycka att som en god medmänniska bör anstränga dig lite extra för att få med personen i gänget men det verkar inte team Amilia tycka då...
Det är ytliga gamar vi har att göra med. Såklart att ingen mjukas upp. Jag hoppas att deras nära och kära ser det här och skäms. Kanske klipper banden när denne kommer ut, kanske kör en intervention och skickar till psyket.
Senast redigerad av kungmelvins 2020-02-16 kl. 23:33.
2020-02-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Har redan utnyttjat det erbjudandet tidigare när jag ville se nåt program, men känner inte för att sitta och glo på live cam ändå

----------------------------------------------

VARFÖR går Sami och har på sig solglasögon hela tiden??
Det är fan inte normalt beteende

Det hade iof jag nog också gjort om jag hade kameror på mig 24/7.
2020-02-16, 23:31
Medlem
Lunatics avatar
Tål inte Amilia längre. Och ni som är kompis med henne. Nu vet ni vad hon gör mot er.
2020-02-16, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Problemet är bara hon snackat dynga hela tiden om Jessica ser du inte vad hon gör Amilia???

Trodde du menade Mergim och Patzy, hörde inte vad Amilia sa. Det kommer inget positivt ur hennes mun oavsett vad verkar det som.
2020-02-16, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Det hade iof jag nog också gjort om jag hade kameror på mig 24/7.

Deltagarna i de andra säsongerna av Big Brother Sverige har klarat att inte gå runt med solglasögon 24/7, som offentlig person som har vart i tv förut verkar han otroligt skygg
2020-02-16, 23:35
Medlem
Känns härligt att veta att när Amilia kommer ut så kommer hon läsa hur hatad hon är . Hon kommer garanterat läsa denna tråden. Hon har ju nämt Flashback nån gång också där inne i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in