2020-02-16, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
vem är generalen...?
Glasman, han påminner om artisten General Knas i både utseende och beteendemässigt. Tror det var Kim som nämnde det i första avsnittet men glasman själv hade aldrig hört talas om det.
2020-02-16, 15:51
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När han kom in i huset verkade han fan påtänd. Alla var taggade men han var på en annan nivå. Visst, nu dansar han på soffbordet i godistrosor efter ett glas bubbel, men premiärdagen när han skrek WOOOOH! hela tiden var något annat.
Jag skulle tro att han är psykiskt sjuk med. Märkligt att BB inte snappat upp det. Gör de ingen psykologutvärdernig innan deltagarna får gå in i huset?
2020-02-16, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Vart är snyggkillen? Ni vet den där damerna suktar efter? SnyggEric från ph-2014 t.ex.

Inte fan tar Mergim den platsen iallafall, än mindre svartingen.

Nu får ni agera BIG BROTHER!!!

Nya killen leder men han borde raka hela skallen. Men snyggare har man ju sett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
En fest? Du han hade sina sk fester ons, fre, lördag nästan varje vecka. På somrarna var det kaos. Nu talar vi om att de satt utanför porten på plaststolar med utsikt över parkerade bilar. Lite misär faktiskt.
I alla fall för oss andra som var tvungna att se eländet.. Det kom en bil regelbundet där han köpte smuggelsprit direkt från bakluckan. Jo jag vittnade det med.
vilken adress bodde han på?
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Glasman, han påminner om artisten General Knas i både utseende och beteendemässigt. Tror det var Kim som nämnde det i första avsnittet men glasman själv hade aldrig hört talas om det.

Just därför har han fått smeknamnet Generalen, bland många andra smeknamn
2020-02-16, 15:54
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
vilken adress bodde han på?
Han bor fortfarande kvar. Ahrenbersgatan i Härlanda. Ett bra område med mest bostadsrätter. Förutom Patsys hus tyvärr. Som är ett problemhus med mkt slödder.
Han var verkligen ett stort problem för oss som bodde runtomkring i de andra husen.
Nr får du titta efter själv.
Jag är förvånad över att han överhuvudtaget har ett jobb. Förmodligen är han bara roterande vikarierande ekonomibiträde där i ”sina” bambakök......
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-16 kl. 16:02.
2020-02-16, 15:55
Medlem
shit vilken megalång bikt av blåvalen är det 1 timme sen hon gick in med sin skitsnackarpolare anty eller är hon nån annanstans å päser
2020-02-16, 15:56
Medlem
kukflashs avatar
Hahaha patzy tror tvn är 20 kvm stort
Medlem
MortalDiseases avatar
Haha, vem räknar TV i kvadratmeter?

- Patzy

Den där TV'n är säker 20 kvadrat! Haha.. knappast.

- Lisa

Nej! jag bor på 22 kvadrat, min lägenhet är större än TV'n
Avstängd
vad är det för jävla slappande, skicka in ett fucking uppdrag eller något, tv4/cmore kommer tappa tittare om detta fortsätter.
2020-02-16, 15:58
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Lite så är det med dem som har de sjukdomarna och sedan som jag skrev det är bra att psykologer finns redo om hon vill och känner att hon måste få hjälp. Gäller bara att de andra i huset fattar vad hon säger och kan läsa av signalerna hon ger åt dem om ngt är fel....

Jag kan tänka mig att BB redaktionen med sina kameraögon läser av henne och kanske mer än någon av deltagarna som har fullt upp med sig själva.
Hon verkar ju vara fullt medveten om sina problem så att hon själv går in i bikten och ber om hjälp men även att redaktionen kan uppfatta hennes signaler och ihop med psykologen kalla in henne till bikten när man märker att hon inte är medveten.
Tror nog att deltagare ser henne och läser av henne eftersom de är så nära varandra hela tiden. Hon kan ju inte dra sig undan utan att någon reagerar till slut.
2020-02-16, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
vad är det för jävla slappande, skicka in ett fucking uppdrag eller något, tv4/cmore kommer tappa tittare om detta fortsätter.

Söndag, BB har fullt upp inför livesändningen imorgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in