Citat:
Ursprungligen postat av
GrecoBe
Lite halvt wierd att bete sig så omoget men vad vet jag, mitt ex hade också sina gosedjur kanske är en tjejgrej.
Jag har en grej att jag måste krama något för att kunna somna, har någonting med positionen när jag ligger på sidan att göra typ. När jag är hemma har jag en extra kudde som jag kramar, när jag hälsar på hos mina föräldrar sover jag med ett gosedjur jag fick när jag föddes.