2020-03-11, 13:41
Medlem
Skulle dom inte gå till uppdragsrummet?

Skulle dom inte alltid ha lagtröjorna på?
2020-03-11, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken

Skulle dom inte alltid ha lagtröjorna på?

Äh det bryts mot alla regler där.
2020-03-11, 13:43
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja slänger de ut Sami är det ett fåtal som fortsätter att titta på BB.
Jag slutar direkt.
De kan då ha sitt jävla bolibompa program för sig själva.
Deltagarna skriker din jävla fitta, din jävla hora, håll käften din jävla råtta, din jävla hund.
Aftonbladet skriver ingenting.
Jag har sagt det förut och säger det igen. Media i Sverige är vår regering och ingen utav oss har röstat på dem.

Praise jesus - i have seen the light! + miljoner på den!
2020-03-11, 13:44
Medlem
Vart är blåvalen?? inte hört henne på flera timmar haha
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
(FB) Spekulationer om Big Brother 2020 har folk så dåligt IQ att ni finner detta intressant?
Inte är det då du som bestämmer vad IQ skall innehålla och vill du klaga på intelligens kan du vända dig till BB: s redaktion eftersom de visar ett sådant " iqbefriat" program. Vems intresse ligger det i att visa programmet. Mitt, ditt, redaktionens?
Är du en sådan person som tycker att ingen skall diskutera programmet och deltagarna

Alla sociala expriment är intressanta för övrigt och även din kommentar är en del av exprimentet.
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Jag håller med om att smaskandet och klickandet kan bli störigt, dock är det en väldigt dålig anledning till att vilja ha ut honom omedelbums tycker jag.
Gällande tafsandet som du upplever så har jag inte sett något av det, tycker snarare tvärtom att Alex är den som har mest respekt för kvinnorna i huset och pratar och umgås med de så som de övriga deltagarna gör. Kritik tycker jag att han kan ta, och det har han visat. Att han brusar upp under en het diskussion hör till det vanliga i huset, det har de övriga deltagarna också gjort. Dock så är han rättvis och lyssnar på alla.

Han pussar Victoria och Julia på halsen och tar på deras rumpor utan att de ber om det. Sen massa sexanspelningar på det, Victoria är inte road men Julia kan ju skämta tillbaka och tysta honom.

Det räckte med att Martin skojade om att han var den nya borgmästaren så lackade Alex direkt. Det var supertöntigt beteende!
2020-03-11, 13:46
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken

Glasman sa att det var 30 min kvar när han kom ut ur bikten
2020-03-11, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Han pussar Victoria och Julia på halsen och tar på deras rumpor utan att de ber om det. Sen massa sexanspelningar på det, Victoria är inte road men Julia kan ju skämta tillbaka och tysta honom.

Det räckte med att Martin skojade om att han var den nya borgmästaren så lackade Alex direkt. Det var supertöntigt beteende!

Victoria tycker inte alls om det, han borde förstå det den dumma jäveln.
2020-03-11, 13:47
Medlem
Hoppas Philip vinner så att han kan rädda glasman (eftersom hans idol är Sami)
Medlem
Hade det funkat rent praktiskt att någon gick in med en sådan öronsnäcka de använde vid högskoleprovsfusket och berättade vad tittarna skulle vilja se? Fast kanske inte håller så länge 😅
Medlem
Citat:

Ja just det! Wow. Hade glömt det! Han måste ut!
2020-03-11, 13:48
Medlem
MyLittleTonys avatar
Citat:

Men han har väl inte tagit på någons rumpa? Det är ju haraaam.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in