2020-03-09, 20:22
  #57685
Medlem
Imperiatrixias avatar
NU ikväll gäller det. Man röstar INTE UT: Kvar! Alla röster på Vickan och Lisa. UT med medberoende barnvakt till BÅDE Amelia OCH Mergim. LENNY, sorry, snyggaste snällaste ryker. Men det är ett måste. Han får skylla sig själv. Skyddar man skitpratare och idioter= ÅK HEM! Skicka in en Womanizer och kör utmaning på brudarna, och en uppblåsbar barbapappa till mesgrabbarna att sätta på till nästa tävling. 💪💪💪💪💪Sååååå PK allihopa!!!!!! Usch🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-03-09, 20:22
  #57686
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ker "MatematikerN" Mith, hur uppskattar du dagens dueller?

Lennie vs Lisa: 0%0
Lennie vs Victoria: 0%0
Victoria vs Lisa: 0%0

Rå uppskattning från ett par grupper:

Lennie vs Lisa 47-53%
Lennie vs Victoria 40-60%
Victoria vs Lisa 70-30%

A.,Extremt osäker just denna gång.
Lennie vs Lisa har svårt att få uppskattning av QX, de har starka följare av gaypersoner.
De röstar ju Lisa. BB grupper är i princip dött lopp mellan Lennie och Lisa.

Dessutom har sakta men säkert Vickan vuxit i popularitet, speciellt efter dagens bråk dessutom.
Vi vet heller inte vem som vunnit immunitetstävlingen. Det har varit svårt att se på reprisen jag kikade på och för mig så har Martin den jämnaste joggen. Men Mergim har kraften. Jag vet inte om det är önsketänkande men det känns som Martin springer längre.

Vi vet att Martin väljer Vickan som växer varje dag.
Då har vi alltså Lennie och Lisa. FB visar ett dött lopp.
QX röstar uteslutande Lisa.

Om Martin vinner tävlingen så ligger så lämnar nog Lennie.
2020-03-09, 20:23
  #57687
Medlem
Sakariaskramforss avatar
Svårt att avgöra vem man hatar mest iår, så många bra hatalternativ.
2020-03-09, 20:23
  #57688
Medlem
Persimååns avatar
Vann inte Lennie förra veckans tävling och kommer att få makten denna vecka?
2020-03-09, 20:23
  #57689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahaha. Kul att vi kunde glädjas åt det tillsammans, skrattade faktiskt högt här i soffan och det händer inte ofta.
Jag skrattar fortfarande! Vem har tjänstledigt 8 gånger på 20 år? Det är otroliga siffror. Lyckas dessutom pricka in BB-åren.
2020-03-09, 20:23
  #57690
Medlem
ettnamns avatar
Vem röstar Flashback ut ikväll?
2020-03-09, 20:23
  #57691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irmex
herregud sami sa ”saatana perkele ägg mustalainen” när han skalade ett ägg, inte ens en big jävla deal

Var det de han sa? Då får fan folk ge sig totalt
2020-03-09, 20:23
  #57692
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Om Lennie vinner en tävling där han får rädda någon. Vem tror ni han räddar om det står mellan Mergim och Amilia?

Som det ser ut just nu - Amilia. För 1 vecka sen - Mergim. Gruppen spelar in här.
2020-03-09, 20:23
  #57693
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaba
Detta är en genuin fråga, har Lisa stylat sin tröja själv eller är det så den är designad?
Julia o Isabella som gjort dom åt dom som sitter löst
2020-03-09, 20:23
  #57694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaba
Detta är en genuin fråga, har Lisa stylat sin tröja själv eller är det så den är designad?

Julia och Izabella fixade tröjor åt de tre nominerade
2020-03-09, 20:23
  #57695
Medlem
Lunatics avatar
Är Mergim uppväxt i orten?.
Han pratar om det i Rum1 kameran
2020-03-09, 20:25
  #57696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Rå uppskattning från ett par grupper:

Lennie vs Lisa 47-53%
Lennie vs Victoria 40-60%
Victoria vs Lisa 70-30%

A.,Extremt osäker just denna gång.
Lennie vs Lisa har svårt att få uppskattning av QX, de har starka följare av gaypersoner.
De röstar ju Lisa. BB grupper är i princip dött lopp mellan Lennie och Lisa.

Dessutom har sakta men säkert Vickan vuxit i popularitet, speciellt efter dagens bråk dessutom.
Vi vet heller inte vem som vunnit immunitetstävlingen. Det har varit svårt att se på reprisen jag kikade på och för mig så har Martin den jämnaste joggen. Men Mergim har kraften. Jag vet inte om det är önsketänkande men det känns som Martin springer längre.

Vi vet att Martin väljer Vickan som växer varje dag.
Då har vi alltså Lennie och Lisa. FB visar ett dött lopp.
QX röstar uteslutande Lisa.

Om Martin vinner tävlingen så ligger så lämnar nog Lennie.
Tror det är större skillnad typ:
Lennie vs Lisa 40-60%
Lennie vs Victoria 35-65%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in