2020-03-09, 16:57
  #57085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Har inte försvarat honom men gruppen har inte den rättigheten
Du är märkligt likgiltig till både hans och Amilias beteende. Han kan inte ens be om ursäkt? Hur jävla svårt är det? Men du kanske gillar att bli illa behandlad?
2020-03-09, 16:58
  #57086
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tycker faktiskt att Julia är äckligare som kissar på folk och i polen. Lätt för henne att komma undan bara för att hon skyller på alkoholen. Titta hur hon betedde sig mot Jassa häromkvällen. Så fruktansvärt elak tror jag inte ens att Mergin har varit.
Ja om de låter Julia bete sig som hon gör på fyllan så kan de ju inte plocka ut Mergim för det här. Sen är det inte ok att hetsa honom på det sättet hon gjorde när de alla vet att han ska gå undan när han blir arg (det var ju därför han var ute). Självklart ska man inte behöva trippa på tå, men han hade gått undan för att coola av sig.
2020-03-09, 16:58
  #57087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetmorot
Håller helt med! Hoppas verkligen att Viktoria åker!

Samma här
2020-03-09, 16:58
  #57088
Medlem
fuck off DC filma alex/glasman eller utegården, vill inte höra blåvalen och tråklennie
2020-03-09, 16:58
  #57089
Medlem
DjPuttes avatar
Mergim måste fan få hjälp mentalt så är det bara!
2020-03-09, 16:58
  #57090
Bannlyst
Aha kan viktoie åka ut ikväll ocls? Då hoppas jag lennie eller victoria
2020-03-09, 16:58
  #57091
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Lik Julia då
Jullan går inte så hårt på personangrepp. mer fylle tjafs som flera är inblandade i.
Jullan borde få tillsägelse att dricka lite mindre av BB. eller åtminstånde att andra eller hon själv ser till att hon dricker mindre
2020-03-09, 16:59
  #57092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Julia är väl den sista som ska säga något, det är inte ens 48 timmar sedan hon kallade Jassa för en falsk fitta.

Exakt haha dubbelmoral sen pratar om respekt hahaha
2020-03-09, 16:59
  #57093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
absolut men nu var det mergim som diskuterades
Alla ska väl behandlas lika i huset
2020-03-09, 16:59
  #57094
Medlem
Jag hade provocerat fram Mergims dåliga sidor om jag hade varit i huset så han hade fått lämna, hade det varit fel? En miljon kronor
2020-03-09, 16:59
  #57095
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
problemet i detta fallet är att det händer gång efter gång och att det inte är sista gånngen det händer heller killen är en tickande bomb som bara väntar på att sprängas
Sprängas? Vad tror du kommer hända? Han blir utslängd för han kommer råka slänga ut sig ett ord som inte är okej i TV t.ex. neger eller så lämnar han för han känner sig ensam efter ''familjemötet''.
2020-03-09, 16:59
  #57096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan går inte så hårt på personangrepp. mer fylle tjafs som flera är inblandade i.
Jullan borde få tillsägelse att dricka lite mindre av BB. eller åtminstånde att andra eller hon själv ser till att hon dricker mindre
Det hon gjorde nu mot Mergim är inte ok , han ber henne lugnt att sluta o hon fortsätter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in