2020-03-07, 00:47
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Exakt så det är !

Men när ska hon inse själv att hon ser helt jävla patetisk ut? VARFÖR FORSÄTTER HON trots såna uppenbara dissar? Klarar verkligen inte av att se sånt där och tycker typ synd om Lennie som verkligen försöker säga ifrån så gott han kan.
2020-03-07, 00:47
Medlem
aina08s avatar
Vart är Izabella?
Har kollat på liven 1 timme nu och hon syns ju ingenstans.
Alla andra ser man ju i alla fall lite av (och självklart syns Amilia mest, tillsammans med Martin och Jasmine).
2020-03-07, 00:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Hur tror du människor fungerar? Om man sitter och flörtar med en tjej och säger att man kan tänka sig ligga i huset. Vad tror du det betyder?

Ssscchhh, sluta prata nu. Det är så mycket du har missat.
Medlem
burialhexs avatar
Amolia fick inte sex så nu ska vi snacka skit istället som är Amolias näst bästa alternativ
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vart är Izabella?
Alla andra ser man ju i alla fall lite av (och självklart syns Amilia mest, tillsammans med Martin och Jasmine).

Somnade typ kvart i 12. Amilias säng.
2020-03-07, 00:49
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Amilias intellekt?

Hon är uppenbarligen boksmart men knappast intelligent

Hon är inte helt bakom flötet. Verbal och är säkert intressant att lyssna på och diskutera med för vissa.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror jag är gillar dig. Får jag provköra bilen?

Är du säker på att du fixar en 8,2 liters bigblock på 420 hästar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Alltså jag förstår inte hur Amilia kan fortsätta klänga så inihelvete på Lennie. Jag skäms åt henne så jag håller på att dö. Kan det vara så att de kommit överens om något som vi inte vet om? Jag tycker hela Lennies beteende skriker ”låt mig vara” men tänker att han är för mesig för att säga ifrån för han är rädd att såra någon.
Hon har riktigt äckliga våldtäktsvibbar. Ryser för fan. Jag tror seriöst det har gått till såhär:
Den natten de två hånglade var det Amilia som tvingade honom till det. Skulle fan inte förvåna mig om hon tog tag i hans fingrar och körde upp dem i sig själv. Som hon tog Martins hand och förde dem till sitt bröst. Men Lennie är så jävla mesig och rädd hon ska bli arg och sur, han vill ha god stämning i rummet så han offrar sig själv. Så när bikten kallade in honom och frågade om det var okej sa han ja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vart är Izabella?
Hon ligger och sover i rum 2. Stackars, måste låtsassova. Omöjligt att hon inte vaknat av allt käbbel där inne. Hon tror säkert att hon hamnat på ett mentalsjukhus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Många känner så! Hon verkar vara extremt missförstådd inne i huset däremot.

Hon har ju en vild sida också, uppenbarligen, men verkar inte vara många som ser förbi den och hur trevlig och observant hon egentligen är.

Ja känns tyvärr som att många av deltagarna baserar sin uppfattning om henne bara utifrån hur hon är onykter, när Olga är framme. Men som ikväll när hon pratade med Sami och Alex (finns andra tillfällen med) så märktes det verkligen tycker jag att hon har en hel del innanför skallen också. Hon är inte så dum som många tror.

Hon håller inte heller på och överdriver det här med paktande och skitsnack. Vilket jag gillar!
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Amolia fick inte sex så nu ska vi snacka skit istället som är Amolias näst bästa alternativ

Haha precis. Gudars..
2020-03-07, 00:50
Medlem
foxieroxies avatar
Nu skitsnackar Amalia igen... med Alex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här