2020-03-09, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Haha såg precis videon på Marek. Vad fan är det som händer? har bara läst lite i tråden, så det var en diskussion om Amilias insats i matveckan som utvecklade det där?

Kan någon sammanfatta bråken? Har Vickan satt Amilia på plats IGEN?

Ja med lögner . O Julia provocerade fram Mergims dåliga sida
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Vem har provocerat honom i den senaste situationen med Julia? Kolla klippet igen, vad gjorde Julia för fel i den situationen? Öppna dina ögon.
Jag såg klippet. Mergim säger att han inte vill bråka och ber henne vara tyst, för han vet ju om att han kommer tända till som han så ofta gör och han VILL nog inte det. Julia hade kunnat hålla käften stängd när han ber henne att sluta? Du får gärna berätta din analys. Det är uppenbart att många utanför huset inte tycker om honom pga hans beteende, men jag ser verkligen hur det hade kunnat undvikas. Under familjemötet hade de lika gärna kunnat be folk att inte provocera honom(eller någon öht) men istället attackerar de honom.
Medlem
Zingo2s avatar
Amilia fattar inte att Lennie stöttar henne för att hon är en svag person, hur dum är hon?😂
2020-03-09, 16:57
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Så ingen ska få hetta till mot Mergim i en diskussion för att då kan han bli galen igen?

Tänk om nån skulle bli lika arg som han blir, är det då befogat att han får kniva dom sen?
De kan få skrika han i ansiktet men de ska inte prata bakom folks ryggar. Alex och Glasman som ogillar honom är de sista i huset som ska kalla folk till familjemöte. Mergims psykiska ohälsa blir bara värre om man tar det i grupp framför alla, så fungerar alla människor. Glasman och Alex kan ta det med honom ensamma om de blir så kränkt av ordet råtta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tycker faktiskt att Julia är äckligare som kissar på folk och i polen. Lätt för henne att komma undan bara för att hon skyller på alkoholen. Titta hur hon betedde sig mot Jassa häromkvällen. Så fruktansvärt elak tror jag inte ens att Mergin har varit.
Sant
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Lik Julia då

absolut men nu var det mergim som diskuterades
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Kan någon förklara vad som hände mellan Amilia och Victoria? Handlade det om köksansvaret?

Amilia undrade varför Victoria glappar så mycket.

Victoria förmedlade all skit hon hört under de 6 snart 7 dagarna hon varit i huset.
Hon har tydligt sagt "äh, jag fixar maten". Titta vad duktig jag är...

Amilia plockade ner Victoria på jorden lite grann, det kom inte fram till något alls.
Victoria ställde sig upp och skruvade på hela loca-kroppen när hon fick slut
på ord och ser bara dummare ut nu än innan.

Hon har sett BB på TV innan hon klev in i huset och vill visa sig stark framför tio
personer igenom ett försök att trycka ned en ogillad person, FEG.
Hon försöker bära en stark fasad, men man ser igenom fasaden som om den var gjorde av
glas.

Vi såg ju hur varenda ruta på fasaden gick sönder när Alex höjde rösten och Victoria
låg i fosterställning med tårar som sprutade. För ett par dagar sedan. "GÅ, GÅ UT"

Opartisk version, gillar verkligen inte Amilia. Inte Victoria heller.
Medlem
xrlpyts avatar
Julia är väl den sista som ska säga något, det är inte ens 48 timmar sedan hon kallade Jassa för en falsk fitta.
Medlem
Tycker bara det är kul när Mergim skämmer ut sig, varför vill ni att han ska bli hemskickad för dedär?

Kul det händer något
Medlem
fetmorots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ja, Vickan spelar spelet. Mark my words. Det kommer visa sig i längden. Med det sagt menar jag inte att hon hade helt fel i samtalet med Amilia.

Hon hade inte fel till en början. Amilia har varit lat och har inte hjälpt till. Men sen lägger Viktoria till en massa andra saker som bara är på högstadie-nivå. Löjligt!
Bannlyst
Hade BB velat ha kvar Mergin så skulle dom inte lagt ut klippet på han där han beter sig som en idiot.
Dom vet han kommer göra det igen, en varning att han ryker nästa gång lr åker han ut redan ikväll.
Tror på varning lr nåt löjligt straff som får honom att lämna frivilligt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Folk hänger fortfarande upp sig på att Lisa petade sig lite i näsvingen i ett avsnitt i början.
Men Sami kommer undan med att dra okokta spagetti genom sitt piercinghål i näsan.

Men att dra kokta spagetti i näsan som man sen äter upp... det är tydligen helt ok 👍🏼
Nämn bara aldrig Lisas näspetning igen efter det där.
Jag såg det. Är så äckligt att jag inte ens orkar prata om det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in