2020-03-09, 16:51
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristis
Mergim mår uppenbarligen inte bra och behöver hjälp. Det måste ju övriga gruppen också se. Mergim reagearar på minsta provokation så varför provocerar man honom då för? Nej, jag tycker synd om pojken.

Exakt. Varför provocera?
2020-03-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Vet inte ifall ordet "tönt" i det sammanhanget de skedde är att jämföras med här.

Jo det kan det i det stora hela
2020-03-09, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Exakt. Varför provocera?
Julia älskar att provocera honom
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Rom byggdes inte på en dag. Jag tycker ändå att Mergin klart har bättrat sig. Jag var en av de som inte trodde på hans snyfttal men jag tycker faktiskt att han jobbar på sig själv. Det är det enda man kan begära. Innan ett barn lär sig gå så ramlar han flera gånger.

Håller med dig här. Man ser att han försöker hålla sig lugn med Julia, men hon provocerade.

Sen var det fittigt av honom att säga det om Julias köksvecka

Men men
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det räcker inte. Nu är hela gruppen enad och måste åka ut.
Gruppen bestämmer inte om han ska ut
2020-03-09, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tristis
Mergim mår uppenbarligen inte bra och behöver hjälp. Det måste ju övriga gruppen också se. Mergim reagearar på minsta provokation så varför provocerar man honom då för? Nej, jag tycker synd om pojken.
Vem har provocerat honom i den senaste situationen med Julia? Kolla klippet igen, vad gjorde Julia för fel i den situationen? Öppna dina ögon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Folk är helt orangefläckiga, vad är det för värdelös BUS de använder?
Tänkte också på det
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3uphoria
Exakt! Enligt Sami hävde ju Julia exempelvis ur sig ”jävla fetto” till Amilia på nån Olga-fylla vilket är ett ganska grovt personangrepp....men det gick obemärkt förbi.

En vuxen människa måste kunna känna sin alkoholgräns eller låta bli att dricka, särskilt när man blir vidrig och elak som Julia. Blir lite stenar i glashus när hon själv återupprepar sina ”misstag” på fyllan gång på gång. Ser ingen större skillnad mellan Mergim och Julia där, men det är ju skillnad på folk och folk förstås.
Så är det överallt. Skillnad på folk och folk. Absolut inget unikt och är något som gäller i allt och berör alla. Och alla känner sig påhoppade och åtsidosatta i olika situationer.
Julia gör skit på fyllan, ber om ursäkt och gör om det igen. Alkoholproblem.
Mergim gör skit nykter, ber inte om ursäkt, det är alla andras fel enligt honom. Psykiskt instabil.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Gruppen bestämmer inte om han ska ut
Är du hans mamma eller? Varför försvarar du honom?
Medlem
Zingo2s avatar
Lennie, jag vill hjälpa de svaga i huset, säger han till Amilia.😀😀😀
Medlem
Citat:
Exakt. Varför provocera?

Så ingen ska få hetta till mot Mergim i en diskussion för att då kan han bli galen igen?

Tänk om nån skulle bli lika arg som han blir, är det då befogat att han får kniva dom sen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tappat det totalt kan jag lova dig!
Få se när BB kallar Mergim in i bikten och tar ut han, För han är INTE stabil mentalt någonstans alls!
Julia Oxå då som provocerade fram detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in