2020-03-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag förstår verkligen inte syftet att spela tre låtar och sen är det bra. Det gör ju bara att festen dör istället för att den aldrig riktigt började.

Spela minst en timme eller skit i det för i helvete bb. Klockan är inte ens 20:30 och partystämningen höll i 7 minuter.

Håller med. Det enda det gör för gruppen är att döda partystämningen när dom väl slutar spela musiken.
Då är det bättre att låta bli att spela musik alls.
2020-03-06, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Varför stör ni er på Lisa så mycket. Tycker knappt att hon varken syns eller hörs.
Då ser du inte 24/7.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Till och med Mergims dryckesvanor är feminina. Bubbel och smirnoff. Aldrig manliga drycker.

"Jag hautaahrr öuuul" säger Mergim alltid när detkommer en ny deltagare in i huset och dom ska lära känna varandra.

Mergim föredrar kylt rosévin och kuk enligt säkra källor.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Såg du hur han satte sig grensle över Amilia nu och låtsades vara en strippare, bara för att kompensera för att han och Mergim har myst i Bikten Fan vad glad hon blev och äcklad han verkade efteråt.

För i helvete Lennie du behöver inte vara snäll mot henne Men han är sån gose som inte vill någon ska känna sig utanför.
Jag skulle precis skriva det till dig, jag kände ända in i märgen hur besviken du blev när han gränslade henne. Vems läppstift har han i ansiktet? Amilia har inget på läpparna, kan det vara Mergims?
*hoppet tänds*
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Men precis! Ena sekunden bombaclaat och sex tecken med fingrarna, nästa stund ”Vadåå jag fattar inte.. jag fattar inte” som Agda 69 år.

Nu försökte Amilia snacka skit om Julia/Olga men varken Lennie eller Mergim ville joina. Fan vad jag längtar tills hon ska ut.

Ja, det gjorde de bra
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Men precis! Ena sekunden bombaclaat och sex tecken med fingrarna, nästa stund ”Vadåå jag fattar inte.. jag fattar inte” som Agda 69 år.

Nu försökte Amilia snacka skit om Julia/Olga men varken Lennie eller Mergim ville joina. Fan vad jag längtar tills hon ska ut.
Håller verkligen med!
2020-03-06, 20:27
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Manliga drycker?

Hembränt med Brylcreme och 7,2 or
Medlem
PyjamasXLs avatar
Haha, Amilia till Lennie, " I blow you away" Sedan pinsamt fnitter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag håller med, jag hade nog gillat Amilia om hon var mer den personen som hon är med Sami och Glasman. Synd att hon väljer att ta skitvägen.

Det är ju för att hon är skit rakt igenom.

Det var hon som var den mest drivande i gruppen Mergim och Anty.

Riktigt vidrig människa den där Amilia.

Nu när Anty åkt, så försöker hon lägga all skuld på henne.
Medlem
Globalisten55s avatar
Amilia sitter som vanligt och pratar skit bakom ryggen allt e som vanligt med hennem
2020-03-06, 20:28
Medlem
avixs avatar
Lennie börjar vifta mot Amilia när hon börjar snacka skit "chill down" och sen "I blow you away".. Hon blev faktiskt tyst!
Han gjorde likadant mot Mergim "Aaaj, du behöver ju inte misshandla mig! "
2020-03-06, 20:28
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Då ser du inte 24/7.
Jo det gör jag, men jag missar en del på dagarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in