2020-03-06, 20:22
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Till och med Mergims dryckesvanor är feminina. Bubbel och smirnoff. Aldrig manliga drycker.

Manliga drycker?
2020-03-06, 20:23
Medlem
Bara ondska och hat i tjockisen Amilias blick.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag förstår verkligen inte syftet att spela tre låtar och sen är det bra. Det gör ju bara att festen dör istället för att den aldrig riktigt började.

Spela minst en timme eller skit i det för i helvete bb. Klockan är inte ens 20:30 och partystämningen höll i 7 minuter.

Deltagarna hinner säcka ihop om de tänkte dra igång det senare.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyLittleTony
Om de äter sin jävla tacos någon gång idag så lär det komma in en hink efter maten tror jag.
De vill garanterat inte äta för då kommer de känna av absolut noll av den lilla alkoholen de får. De har lärt sig.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Du har nog inte följt liven så mycket senaste dagarna
Hon satt i Lilla BB och snackade så mycket skit om Amilia för hon inte hjälpte till med matveckan (helt rätt) men direkt när hon kommer ut ur Lilla BB så gick hon in till Amilia och berättade att Mergim har berättat för Jasse om den kvällen där något ev hände mellan henne och Lennie. Så hon startade ju tredje världskriget där och smyger iväg.

Sen lipade hon och skrek för att hon kom på två dagar efter de kom ut ur lilla rummet att Mergim faktiskt skulle gett henne ett ägg därinne, fast Mergim frågade därinne om någon annan ville ha och hon var tyst. Hon tyckte väl han skulle läsa hennes tankar. Så sa väl Mergim hon har en mun och kan prata själv då. Så hon höll på som en hysterisk tonåring.
Anyways så löste de det och hon låg och kramades med honom, för att sedan smyga in i rosa rum med Alex och Victoria och snacka skit. Hatar hycklare!

Och detta är från mig som brukar ogilla Mergim.
Okej, tack för uppdateringen
2020-03-06, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Till och med Mergims dryckesvanor är feminina. Bubbel och smirnoff. Aldrig manliga drycker.

Han är sjukt high maintenance. Tycker inget är gott att dricka eller äta och då får dom andra offra sig istället
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Den trion är faktiskt rätt bra. Den Amilia är vettig.
Jag är övertygad om att Amilia hade kommit topp 5 om hon hängt med Glas och Sami från början och skippat skitsnacket.

Jo men hon pratar för mycket
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Manliga drycker?
Öl, whiskey och annan starksprit?
2020-03-06, 20:25
Bannlyst
Alex är i extas
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Den trion är faktiskt rätt bra. Den Amilia är vettig.
Jag är övertygad om att Amilia hade kommit topp 5 om hon hängt med Glas och Sami från början och skippat skitsnacket.
Jag håller med, jag hade nog gillat Amilia om hon var mer den personen som hon är med Sami och Glasman. Synd att hon väljer att ta skitvägen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha alltså när hon håller på med dom här pinsamma uttrycken och gesterna
På något skevt vis så beter hon sig både för ungt och för gammalt på samma gång. Som en mix av en 5 och 75 åring.
Men precis! Ena sekunden bombaclaat och sex tecken med fingrarna, nästa stund ”Vadåå jag fattar inte.. jag fattar inte” som Agda 69 år.

Nu försökte Amilia snacka skit om Julia/Olga men varken Lennie eller Mergim ville joina. Fan vad jag längtar tills hon ska ut.
Medlem
foxieroxies avatar
"Hon är kallad till bikten." "Oj! "Oj!"

Vem är kallad till bikten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här