2020-03-06, 20:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Varför har ni räddat Jasmine?

Hellre Lennie
Pest eller kolera mellan dom två.
2020-03-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Varför stör ni er på Lisa så mycket. Tycker knappt att hon varken syns eller hörs.
Du har nog inte följt liven så mycket senaste dagarna
Hon satt i Lilla BB och snackade så mycket skit om Amilia för hon inte hjälpte till med matveckan (helt rätt) men direkt när hon kommer ut ur Lilla BB så gick hon in till Amilia och berättade att Mergim har berättat för Jasse om den kvällen där något ev hände mellan henne och Lennie. Så hon startade ju tredje världskriget där och smyger iväg.

Sen lipade hon och skrek för att hon kom på två dagar efter de kom ut ur lilla rummet att Mergim faktiskt skulle gett henne ett ägg därinne, fast Mergim frågade därinne om någon annan ville ha och hon var tyst. Hon tyckte väl han skulle läsa hennes tankar. Så sa väl Mergim hon har en mun och kan prata själv då. Så hon höll på som en hysterisk tonåring.
Anyways så löste de det och hon låg och kramades med honom, för att sedan smyga in i rosa rum med Alex och Victoria och snacka skit. Hatar hycklare!

Och detta är från mig som brukar ogilla Mergim.
Medlem
foxieroxies avatar
BB lova fest 19.00. Och nu är det dött. Om det blir mer så tycker jag det är för lång paus...
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Ikväll händer det grejer.

Olga kommer fram galnare än vanligt, Jass och Martin knullar, Bögrim och slemmy strular, Lisa kommer böla över att hon sitter löst, Vicky får smaka på hövdingens spira, Glaset och Samy spelar sitt bollspel i poolen.
2fel av 6 möjliga!
2020-03-06, 20:21
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Varför hänger Glas och Sami med Amilia ens?

Den trion är faktiskt rätt bra. Den Amilia är vettig.
Jag är övertygad om att Amilia hade kommit topp 5 om hon hängt med Glas och Sami från början och skippat skitsnacket.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Till och med Mergims dryckesvanor är feminina. Bubbel och smirnoff. Aldrig manliga drycker.
Avslutad
Någon som filma Antys live i Pinkroom? Hur fan kommer man in i den gruppen ens som icke-kvinna
2020-03-06, 20:22
Medlem
MyLittleTonys avatar
Om de äter sin jävla tacos någon gång idag så lär det komma in en hink efter maten tror jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha det förstår jag fullt ut, frågan är om han kan freda sig mot en fyllekåt Amilia med Lennie-dick i blick 02:30 på natten
Såg du hur han satte sig grensle över Amilia nu och låtsades vara en strippare, bara för att kompensera för att han och Mergim har myst i Bikten Fan vad glad hon blev och äcklad han verkade efteråt.

För i helvete Lennie du behöver inte vara snäll mot henne Men han är sån gose som inte vill någon ska känna sig utanför.
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag förstår verkligen inte syftet att spela tre låtar och sen är det bra. Det gör ju bara att festen dör istället för att den aldrig riktigt började.

Spela minst en timme eller skit i det för i helvete bb. Klockan är inte ens 20:30 och partystämningen höll i 7 minuter.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har Mergim pussat Lennie på kinden? Läppstift.
Medlem
MyLittleTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Någon som filma Antys live i Pinkroom? Hur fan kommer man in i den gruppen ens som icke-kvinna

Gör en ny FB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in